Hvor stor koffert har dere?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Må ha ny etter min ble ødelagt, menusikker på hvor stor jeg skal ha.
Hva har dere?

Alle tre normale størrelser. Bruker alle ettersom hva vi skal. Den største for en uke+ tur, mellomst for opp til en uke. Minst for en helg

Kabinkoffert som er mest brukt

Og en som er større, ikke giga men jeg vet ikke hvor stor, jeg har hatt den i 20 år..

Det sa meg ikke så mye ,er mange forskjellige str :)
Det er tre størrelser som er standard. Kabin, medium og stor. Jeg har jobbet med å selge kofferter i mange år :p
Noen har fire størrelser som for eksempel delsey belfort. Men disse skilles lite i størrelse fra medium til stor.

Kabin og stor tror jeg vi har ;) litt usikker på den største, da den store ikke har blitt brukt på maaange år :p
Ender alltid med å pakke i duffel bag om det ikke er storbytur ligende tur

Tipper jeg da har kabin og medium. Mannen har kabin og det har også mellomste. Det er husets samlede beholdning. Mannen foretrekker bag, så vi har et utall av dem i ulike størrelser da.

Det er tre størrelser som er standard. Kabin, medium og stor. Jeg har jobbet med å selge kofferter i mange år :p
Noen har fire størrelser som for eksempel delsey belfort. Men disse skilles lite i størrelse fra medium til stor.
Men medium blant snnet er jo i forskjellige str utfra hvilket merke man kjøper , blir sprø av sånt.
Vi har :Mål liten: 55x35x23 cm og veier kun 2,7 kg. Mål stor: 60x40x26 cm og veier 4 kg. (Inkludert håndtak og hjul: 66x45x26 cm)

Så er ehentlig spm om jeg skal kjøpe en på 67 eller en på 78

Jeg og barna har hver vår kabinkoffert.
Jeg har også en koffert på 65 liter. Liker godt str på denne. Jeg har good plass, om jeg reiser alene. Og jeg har flere ganger brukt den på reise med 3 barn. Har blitt god på å pakke lett. Kjekt når man har vært aleine med barn i mange år, å slippe å ha en koffert i hver hånd.
Jeg har også en enda større koffert, kanskje 85 l, som jeg fikk i gave for mange år siden. Den bruker jeg så og si aldri, fordi den blir altfor tung.

Men medium blant snnet er jo i forskjellige str utfra hvilket merke man kjøper , blir sprø av sånt.
Vi har :Mål liten: 55x35x23 cm og veier kun 2,7 kg. Mål stor: 60x40x26 cm og veier 4 kg. (Inkludert håndtak og hjul: 66x45x26 cm)

Da jeg så på koffert så sa de at det var alt for enkelt å få overvekt på fly med den største typen

Kommer an på bruken vil jeg si. Om man pakker for kun en person eller om man pakker for seg selv og barn osv.
Kommer også an på vekten på kofferten, jeg ville ikke kjøpt en stor koffert som veier 4+ kg

Vi har kabin til korte turer, og stor til ferier.

Har ikke koffert :P

Vi har hver vår i kabinstørrelse og en medium. Hvilke vi/jeg/han bruker avhenger av hvor vi skal og hvor lenge vi blir borte. Ofte holder det med de i kabinstørrelse :)

Back
Topp