Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sa meg ikke så mye ,er mange forskjellige strAlle tre normale størrelser. Bruker alle ettersom hva vi skal. Den største for en uke+ tur, mellomst for opp til en uke. Minst for en helg
Min var 18 år og nå ødelagt, detfor må jeg ha nyKabinkoffert som er mest brukt
Og en som er større, ikke giga men jeg vet ikke hvor stor, jeg har hatt den i 20 år..
Det er tre størrelser som er standard. Kabin, medium og stor. Jeg har jobbet med å selge kofferter i mange årDet sa meg ikke så mye ,er mange forskjellige str![]()
Men medium blant snnet er jo i forskjellige str utfra hvilket merke man kjøper , blir sprø av sånt.Det er tre størrelser som er standard. Kabin, medium og stor. Jeg har jobbet med å selge kofferter i mange år
Noen har fire størrelser som for eksempel delsey belfort. Men disse skilles lite i størrelse fra medium til stor.
Da jeg så på koffert så sa de at det var alt for enkelt å få overvekt på fly med den største typenMen medium blant snnet er jo i forskjellige str utfra hvilket merke man kjøper , blir sprø av sånt.
Vi har :Mål liten: 55x35x23 cm og veier kun 2,7 kg. Mål stor: 60x40x26 cm og veier 4 kg. (Inkludert håndtak og hjul: 66x45x26 cm)
Så er ehentlig spm om jeg skal kjøpe en på 67 eller en på 78
Den største jeg har sett på har samme volum som den du har men andre mål bareDa jeg så på koffert så sa de at det var alt for enkelt å få overvekt på fly med den største typen
Kommer an på bruken vil jeg si. Om man pakker for kun en person eller om man pakker for seg selv og barn osv.Men medium blant snnet er jo i forskjellige str utfra hvilket merke man kjøper , blir sprø av sånt.
Vi har :Mål liten: 55x35x23 cm og veier kun 2,7 kg. Mål stor: 60x40x26 cm og veier 4 kg. (Inkludert håndtak og hjul: 66x45x26 cm)
Så er ehentlig spm om jeg skal kjøpe en på 67 eller en på 78
De har en enda større fra samme merkeDen største jeg har sett på har samme volum som den du har men andre mål bare