Hvor stor blir magen?

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Haha... Ja, umulig å si ja, men jeg merker at jeg er ganske engstelig for det magemålet. Jeg er andregangsfødende, så magen kom kanskje tidligere derfor også, men det hjelper vel heller ikke på magemålet at det er tvillinger. Nå føler jeg at jeg er like stor som uke 25 sist. Jeg har måttet bruke gravidklær en god stund. Jeg er 13+6 i dag. Livmoren er omtrent 5 cm over navelen. Jeg er redd gravidklærne ikke vil passe over nyttår. :bag:

Noen andre med veldig tidlig stor mage og hvordan gikk det? Roet det seg ned eller ble den giga gigantisk? :shy:
 
Vis vedlegget 279801
Dette er meg i dag, 35+3 [emoji173]️ med en jente og gutt :)

Det var en veldig fin mage, og den så jo bare flott ut! :Heartbigred Tusen takk for at du deler. Du ser jo nydelig ut med magen din. :)

Hvor tidlig hadde du "kul"? Jeg fikk vel begynnende kul allerede i uke 11. :p
 
Det var en veldig fin mage, og den så jo bare flott ut! :Heartbigred Tusen takk for at du deler. Du ser jo nydelig ut med magen din. :)

Hvor tidlig hadde du "kul"? Jeg fikk vel begynnende kul allerede i uke 11. :p

Takktakk[emoji173]️ fikk mage ganske tidlig, var vel sånn uke 12–13, hadde en del løshud på
Magen etter et enormt vekttap, så syntes ikke så godt før uke 16-17 :)
 
Takktakk[emoji173]️ fikk mage ganske tidlig, var vel sånn uke 12–13, hadde en del løshud på
Magen etter et enormt vekttap, så syntes ikke så godt før uke 16-17 :)

Tusen takk for at du deler. :)

Jeg får vel bare vente i spenning på hvor stor min skal bli. :p
 
Jeg var mindre med tvillingene enn jeg var med eldste :)
 
Her er jeg 20 uker på vei. Noe større nå, 22 uker i dag.
Ble stor over natta føler jeg! Klær jeg passet i forrige uke - passer jeg ikke denne uke!
Tenker at det er ett tegn på at de vokser og trives ;)
 

Vedlegg

  • Snapchat-156347177.jpg
    Snapchat-156347177.jpg
    707,4 KB · Visninger: 159
Her er jeg 20 uker på vei. Noe større nå, 22 uker i dag.
Ble stor over natta føler jeg! Klær jeg passet i forrige uke - passer jeg ikke denne uke!
Tenker at det er ett tegn på at de vokser og trives ;)

Nydelig mage! :Heartred Absolutt et godt tegn på at de trives. :)

Jeg synes magen min nå ser veldig lik ut i størrelse som din her. :bag:
 
jeg er førstegangs og fikk ikke synlig mage før uke 20-21, kunne enkelt skjule den før den tid.

Men de siste ukene har den eksplodert, og nå i uke 31 så ser jeg rimelig sprengt ut.. Spurte legen om det, men hun sa livmoren bare vokser og vokser. Så det var ikke noe problem. Er vel presset på livmorhalsen som er mest utfordrende.
 
Nydelig mage! :Heartred Absolutt et godt tegn på at de trives. :)

Jeg synes magen min nå ser veldig lik ut i størrelse som din her. :bag:
Jeg har ingen barn fra før av, samt noen kilo for meget.. så så ikke for meg at magen skulle bli så veldig stor så fort ;)
 
jeg er førstegangs og fikk ikke synlig mage før uke 20-21, kunne enkelt skjule den før den tid.

Men de siste ukene har den eksplodert, og nå i uke 31 så ser jeg rimelig sprengt ut.. Spurte legen om det, men hun sa livmoren bare vokser og vokser. Så det var ikke noe problem. Er vel presset på livmorhalsen som er mest utfordrende.

Ja, jeg er ikke redd for magen eller livmoren sånn medisinsk altså. Jeg er bare redd for å bli så stor at jeg ikke finner klær, er helt ubrukelig stor og tung for dører og bilen osv. :hilarious::hilarious::hilarious:

Skulle visst hatt tvillinger først jeg, for denne andregangsmagen min altså. :p

Takk for at du deler både betryggende ord fra legen og egen mage-erfaring. :)
 
Jeg har ingen barn fra før av, samt noen kilo for meget.. så så ikke for meg at magen skulle bli så veldig stor så fort ;)

Ser ut som det hjelper å være førstegangs. :p Den vokser nok godt fremover nå for deg da. :)
 
Stemmer godt at man ligger 10 uker foran når man er gravid med to ifht en. Altså at man i uke 30 med to, er like stor som i uke 40 med én. Iallefall for meg.
Og magen vokste veldig fort i slutten :)

Bildet til venstre er fra jeg var 27 uker med twins. Og bildet til høyre er fra da jeg var 36 uker på vei med bare en. Ser ca like stor ut :)
Vis vedlegget 280468
 
Last edited:
Stemmer godt at man ligger 10 uker foran når man er gravid med to ifht en. Altså at man i uke 30 med to, er like stor som i uke 40 med én. Iallefall for meg.
Og magen vokste veldig fort i slutten :)

Bildet til venstre er fra jeg var 27 uker med twins. Og bildet til høyre er fra da jeg var 36 uker på vei med bare en. Ser ca like stor ut :)
Vis vedlegget 280468

Tusen takk for at du deler! :) :Heartred

Da startet jeg med 10 uker ekstra fra uke 11. :hilarious:
 
Her meg i uke 35
 

Vedlegg

  • 1A2970A4-6A64-472A-9EAE-A2024C4C3C0C.jpeg
    1A2970A4-6A64-472A-9EAE-A2024C4C3C0C.jpeg
    20 KB · Visninger: 56
Back
Topp