Hvor står produksjonsdato på bilstoler?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Altså. Hvilken merking leter jeg etter, og hvilke tall osv? Fått bilstolen min i dag, men finner ikke helt ut hvor datoen liksom står? [emoji28]
 
Usikker gitt. Åssen ser klistremerker på den ut da? Eller kan den stå i bruksanvisninga?
 
Usikker gitt. Åssen ser klistremerker på den ut da? Eller kan den stå i bruksanvisninga?
Heh.. Det er.. Vanlige klistermerker. Et med strekkoder (art.nr, og adresse til firmaet), og et som er likt dette:
(googler meg ihjel, men finner ikke noe fornuftig enda)
0a2b1d60a31cc54ac5dda83a52f86bd7.jpg
 
Heh.. Det er.. Vanlige klistermerker. Et med strekkoder (art.nr, og adresse til firmaet), og et som er likt dette:
(googler meg ihjel, men finner ikke noe fornuftig enda)
0a2b1d60a31cc54ac5dda83a52f86bd7.jpg

Har du sett under stolen eller på baksiden av nakkestøtten?
 
Normalt sett ikke klistremerker men støpt inn i plaste
 
Har du sett under stolen eller på baksiden av nakkestøtten?
Sånn ser det ut. Prøvd å løfte på trekket her og der for å finne noe dato men.. Er kun disse klistremerkene på stolen som jeg kan se.. Og der står det ingenting om produksjonsår..
4e0f1370b1ce18a6444f0005a1732703.jpg
e734e10ac4d67a7d2a29d09713d74613.jpg
 
Normalt sett ikke klistremerker men støpt inn i plaste
Hmm... Enda verre [emoji28]
Har prøvd å beføle hele stolen her nå i tilfelle jeg bare ikke SÅ det.. [emoji85]
 
Mulig

Men altså, det er gjerne en sånn sirkel eller to med piler inni som antyder år og måned.
Æsj.. Er dessverre ikke noe sånt på denne.. Føler jeg har lett overalt. Håpte kanskje at noen av tallene på lappene betød noe, eller om jeg bare lette på helt feil sted.. Men ser ikke ut som om det står noe steder her.

Bruksanvisningen er dog datert til 2015
 
Men seriøst. Det står 03/2015 i bruksanvisningen. Kan det være den datoen de mener den er produsert?? Rar plass å skrive det på i så fall. Biiiitteliten skrift nederst på ei side....

... Hvorpå selve bruksanvisningen var elendig vanskelig å få ut derfra og....
 
Last edited:
Men seriøst. Det står 03/2015 i bruksanvisningen. Kan det være den datoen de mener den er produsert?? Rar plass å skrive det på i så fall. Biiiitteliten skrift nederst på ei side....

... Hvorpå selve bruksanvisningen var elendig vanskelig å få ut derfra og....
Gjerne? Gud så vanskelig gitt [emoji85]
 
Gjerne? Gud så vanskelig gitt [emoji85]
Eneste datoen jeg finner.. Stolen kan ikke være produsert mye FØR det da. Virker teit å slenge en ny bruksanvisning inni en gammel stol i alle fall [emoji85]
 
Back
Topp