Hvor sparker bebis'n?

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Er så usikker på hvordan hun ligger..
Får det liksom ikke til å bli logisk,

Kjenner hikking nederst på venstre side..
Men kjenner ingenting oppe på venstre side..
Men kjenner det er noe nede til høyre..
Og hun sparker oppe på høyre side under ribbena og ut på siden.

Skal til jm på mandag. Blir spennende å høre :)

Hvor kjenner dere spark, hikking etc som vet bebisen ligger riktig?

:) :) :)

Frøkna ligger med hodet ned og jeg har mest bevegelser øverst på magen og på sidene :). Kjenner hende som dytter nederst ved lysken :).

Her ligger babyen med hodet ned, men likevel kjennes det ut som han sparker nedover, men han er visst bare enormt sterk i slagene.

Jeg har der som deg, å her ligger h*n med hodet ned :)
Kjenner hikke kun nede til venstre, mens oppe til venstre er det stort sett rolig foruten om rompa som går litt frem og tilbake, å både nede til høyre og oppe høyre kjenner jeg hender og føtter som gnur og sparker :p

Hun ligger med hodet ned, med kroppen på høyre side. Og kjenner henne veldig under ribbeinet på høyre side og ut mot siden. Og masse Kravling ned mot høna :p

Hodet ned og mest bevegelse midt på magen og på begge sider. Merker hendene hennes mest tror jeg!

Her kjenner jeg hikking nederst i magen, boksing og "vinking" i nedre del av magen og spark høyt oppe. Når jeg sitter er det i ribbeina og bak, når jeg står er det lavere.
Ligger med hodet ned, men kjennes ut som det varierer med ryggen innover og utover.

De er jo ganske store no (alt er relativt) så no kan håndbevegelser også kjennes ut som spark:)

Har det akkurat som deg. Mye skubbing oppover og mot høyre ribbein, og mye spark ut mot høyresiden. Ingen spark ut mot venstre, så regner med hun ligger med ryggen ut mot venstre.

Babyen ligger med hode godt plassert ned i bekkenet, kjenner hikking på venstre side. Kjenner rumpa oppe på venstre side. Men av og til på høyre

Samme her. Hikking (begynt å kjenne hikking de siste dagene) nede til venstre, spark oppe mot høyre, men kjenner rumpa og sånn presse seg ut også mot høyre eller midt på innimellom.

Her ligger hun med hodet ned, og presser rompa opp under ribbeina, samt at hun sparker dit hvor beina klarer og grafser og slår rundt på sidene. Og så leker hun med navlesnoren, så jaggu gla den er lang inni der for hun tar helt av noen ganger.

Hikke nederst enten høyre eller venstre, d varierer så han snur seg litt fra høyre og venstre☺️:) Kjenner mest spark opp t høyre og nede til venstre... Ligger med hodet ned og rompa opp;)

Beina i ribbeina på høyre side, sulting og dytting ellers.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette høres akkurat ut som hos meg, og her ligger baby med hodet mot/i bekkenet (ikke festet da). Jeg trodde hodet var ca der jeg kjente hikkingen men JM var helt sikker på at det var ryggen. Gir jo egentlig mening... :)
Sparkene er mot ribbena på høyre side, noen ganger langt ut på siden. Mot høyre eggstokk regner jeg med det er armer/hender jeg kjenner. :)

Kjenner det akkurat som deg! Aner ikke hvordan hun ligger. Kjenner man hikking tydeligst der hodet er? Eller over rygg?

Sist jeg var hos jordmor lå hun med hodet ned. Jeg kjenner bevegelser på begge sider av magen og fra midten av magen og opp til ribbeina.Men hikkinga kjenner jeg jo også, men kjennes jo over hele magen... og gjerne helt ned i....

Back
Topp