Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gutten på 3,5 år sover i egen seng på eget rom. Han pleide og komme inn til oss og sove halvparten av natten i vår seng, men sluttet med det da han ble 3 år =)
Nå har vi en til på vei som kommer til å sove inne hos oss en stund, etter det skal barna sikkert dele rom =)
Har 2 jenter som er inne i en ganske ustabil periode med reguleringen av blodsukker og ei som sliter med pusten.
Sover ofte sammen med den som er "mest ute å kjøre"..evt bare sovner av hos den som har fått medisin (evt mat) eller finner at senga mi er full og finner ei ledig seng..evt lusker ned til eldstejenta på 17 og ber om noen cm av hennes seng.
Helt villt på natta her m.a.o
Men normalt sover vi alle på egne rom og i egne senger :)
Jenta vår på 2 sover i egen seng på eget rom, vegg i vegg med vårt rom.
Når babyen kommer til sommeren kommer hun til å sove i egen seng på vårt rom så lenge jeg skal nattamme, deretter skal de to jentene dele rom.
Storebror sover i egen seng på eget rom.
Lillesøster sover i egen seng på vårt rom.. Sov med meg de 8 første ukene, men etterhvert fikk ikke jeg sove skikkelig, så da ble hun flyttet i sengen sin.
Jeg ammer, så de nettene hun våkner om natten for mat, blir hun liggende sammen med oss.. :)
Storebror sover i eiga seng på eige rom (om vi er på besøk søv han på same rom som oss andre).
Lillebror søv i vår seng, men det blir nok sprinkelseng på vår rom når han blir litt større (3mnd eller so). :)