Hvor sover ditt barn ?

I sin egen seng på rommet sitt. :) De har hvert sitt rom. :) Vi har alle rom i samme etasje. :)

Det går supert :) 

Snuppa på halvannet sover i egen seng, på eget rom. Hun bare turner hvis hun ligger i vår seng, så der er hun aldri. Når hun blir større kan hun ligge med oss hvis hun er redd o.l., men aldri ellers. Alle sover dårlig da.

Toåringen sover i sin egen seng på sitt eget rom. (Og vil sjeldent sove inne hos oss, bare når han er syk..Jeg som syns det er så kos :p)
Han på tre mnd sover i vugge på rommet vårt:-)

MaMMAtilsønnenmin skrev:
ÅÅja. Får jeg spørre om hvorfor hun får sonde om natten ?Hvordan påvirker det hennes og deres søvn?

LittleMonkey skrev:
Hun sover i egen seng på vårt rom. Hun får sondemat hele natten og har ofte "trøbbel" i tillegg til at babycallen ikke fanger opp maskinens lyder, så derfor er det enklest å ha henne på vårt rom. 

Hun har en kranglete mage og tarmer så  hun får sondemat hele natten (i knapp på magen) fordi magen ikke tåler å få den oppstykket som måltider.
Det blir jo ofte bleieskift og bytting av matposer og slangesett i tillegg til at det ofte blir knekk på slangen slik at det må rettes på før maskinen kan startes igjen. Det har også hendt flere ganger at hun har ligget så urolig at mellomstykket til knappen har lirket seg av og at hun har vekket meg fordi sengen er klissvåt.

Han legges i egen seng på eget rom og våkner rundt 0400 for mating. Han mates i kurven sin som står ved siden av sengen vår og sover der til 09-tiden :)

Begge sover i egen seng på hvert sitt rom :)

Han har egen seng på eget rom, men som oftest sover han i dobbeltsenga ved siden av meg.

Trone skrev:
I sine egne senger på sine egne rom.

Samme her, utenom hvis de er syke eller drømmer ille. Da får de ligge litt hos oss ;)

Trone skrev:
I sine egne senger på sine egne rom.

I senga på rommet sitt :)

Lillan sover på eget rom, det har hun gjort fra hun var 7mån. . Hun byttet til storjente seng i feb. Hun har alltid sovet i egen seng og trives med det :) Babyen i magen skal jo få sprinkelsengen. Babyen blir å sove i den på vårt soverom.

i egen seng på eget rom. har ikke søsken men måtte ha delt dersom han hadde hatt noen.

sov i egen seng på vårt soverom til han var ca 6 mnd gammel. tok han over i min seng ved amming på morrakvisten.

I egen seng på vårt rom.
Tas av og til opp i vår seng om morgenen i håp om litt mer søvn! (funker som regel ikke)

i egen seng på eget rom, med dør inn til vårt rom... som stort sett er åpen...

det hender han kommer inn om han har hatt en vond drøm eller katten har vært oppe i senga og vekt han.. men da ender det med at jeg går og legger meg i hans seng istedenfor... han er litt.... eh.. urolig......

før sov han på et annet rom, lenger unna - og kom inn hveeeeeeeer natt. Etter at han byttet rom har han så og si sluttet med det.

Sover foreløpig på våres rom men har kjøpt etasje seng til han og søsteren som han snart skal begynne å sove i på rom sammen med søsteren  

Back
Topp