Hvor sover din lille på dagtid?

Takk for tips! Vi har brukt to forskjellige bæreseler, kuori (elastisk bæresjal) og tula free to grow. Babyen får ikke lenger plass i kuori, er ukomfortabel og griner. Tula fungerer utmerket, det tar ca 30 sekunder for han å søvne når vi bruker den. Problemet er dette med at det blir mange timer bæring ila dagen, ca 5-6t. Så det hadde vært fint å kombinere med en annen bæresele som ikke belaster de samme musklene. Jeg skal sjekke disse to som du nevner! :)
Førstemann sov i vognen uten problemer, så dette med bæring er en ny verden for meg...

Ja Tula FTG har jeg også hatt i samme periode. Den er også relativt god, men Kahubaby gir bedre avlastning synes jeg, særlig hvis man får festet midjebeltet rett under puppene og ikke nede ved hoftene. Igså litt deilig med en sele om ikke har så bredt midjebelte. Følte at jeg fikk mer vondt i ryggen med Tula Ftg det særlig først halvåret etter fødsel. Kanskje noe med at det ble litt feil belastning på korsryggen fordi jeg fortsatt hadde ganske svak kjerne og delte magemuskler.
 
Back
Topp