Hvor sover dere når dere besøker foreldre eller svigers?

millemarie

Forelsket i forumet
Hvor sover dere når dere besøker foreldre eller svigers som bor langt unna? Gjesterom? Hytte?

Vi sover alltid på gjesterom men føler hver eneste gang at det blir for tett og litt intenst. Men føler ikke jeg har andre valg heller :)
 
Gjesterom. Lyst på hotell eller Airbnb neste gang. Trenger space
 
Gjesterom, dvs. på soverommet i den gamle utleieleiligheten i kjelleren. Føler ikke det blir for tett nettopp fordi vi kan gå ned dit om vi vil være i fred:)
 
Gjesterom hos min mor, litt tett på men det går fint. Der er det ei lita tv-stue som mannen og ene broren min ofte trekker seg tilbake til. De som tåler dårligst å bo tett på over tid. :p Svigers bor 5 min unna så overnatter aldri der.

Og får vi besøk er det også gjesterom. Har lyst på anneks eller noe for det er ikke plass til så mange av gangen nå som vi har 3 barn.
 
Svigers har de fleste gjesterommene (+ et bad) i 3. etasje, så det går veldig fint for oss å sove der selv i 2 uker :happy:
 
Hvor sover dere når dere besøker foreldre eller svigers som bor langt unna? Gjesterom? Hytte?

Vi sover alltid på gjesterom men føler hver eneste gang at det blir for tett og litt intenst. Men føler ikke jeg har andre valg heller :)
Hos svigers: Gjesterom som er for trangt
Hos min mor: Gjesterom eller samme rom som mamma
 
Når vi er hos svigers så sover vi på gutterommet til kjæresten. Tåler en helg men så blir det for trangt. Har vi med oss barna leier vi en airbnb leilighet som ligger 400 meter unna. Rett og slett fordi det ikke er plass.

Sover aldri hos mine foreldre.
 
Back
Topp