Hvor sover de små om natten?

Vår sover i egen seng på vårt rom. Men han våkner når vi lager lyd.. og vi av han. Så vi prøver å legge han i naborommet fra i morgen av med babycall. Han er 3mnd.

Chicco kan bare brukes 0-6 mnd eller opp til 9 kg:( Kjipt for jeg liker sengen veldig godt og har ikke peiling på hva vi skal gå over til i februar:eek:

UPS da har vi liten tid til å bruke den :o
Hun sover nemlig veldig godt sammen med meg. Det hender som i natt igjen at jeg har en 2 åring foran meg, og en Liten baby bak meg eller omvendt :p Ble ikke mye søvn pga det MEN jeg må ærlig innrømme at det er litt kos likevel ❤️
Jeg vet jo at de tids nok blir forstore så jeg bare nyter øyeblikkene. Og minner meg selv på det når jeg har digre blå poser under øynene pga max underskudd på søvn.

Her sover babyen sammen med faren på gjesterommet slik at jeg som fullpumper får gjøre det i fred, og uten å vekke de når jeg må opp for å pumpe.... ikke holdbart i lengden, med det enkleste slik situasjonen er nå. Legger meg gjerne rundt kl 24 når jeg har pumpet, opp kl 3 og kl 7 for å pumpe og få den største på skolen. Mann og baby er oppe en gang i løpet av natta og sover gjerne til kl 9.30..

UPS da har vi liten tid til å bruke den :o
Hun sover nemlig veldig godt sammen med meg. Det hender som i natt igjen at jeg har en 2 åring foran meg, og en Liten baby bak meg eller omvendt :p Ble ikke mye søvn pga det MEN jeg må ærlig innrømme at det er litt kos likevel ❤️
Jeg vet jo at de tids nok blir forstore så jeg bare nyter øyeblikkene. Og minner meg selv på det når jeg har digre blå poser under øynene pga max underskudd på søvn.
Forstår deg godt da:) Her måtte jeg til slutt få henne til å sove i egen seng sånn at vi begge fikk god søvn:p

Sover i vår seng. Våkner når vi forsøker å legge i sprinkelsengen:-( Fungerer veldig bra foreløpig (mor får sove og baby er fornøyd med nærhet).

Hun sover i egen seng fra ca kl 20-9 på eget rom (rommet ligger ovenfor vårt soverom), dørene på gløtt og babycall på [emoji4]

Back
Topp