Har ikke gjort det selv, men så lenge man sørger for at senga står fast inntil fungerer det fintEr det gulliver Sprinkelseng? Fungerer det greit? Har lurt på å prøve det med vår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke gjort det selv, men så lenge man sørger for at senga står fast inntil fungerer det fintEr det gulliver Sprinkelseng? Fungerer det greit? Har lurt på å prøve det med vår.
Samme herMellom oss i dobbeltsenga! Har på følelse at hun kommer til å sove der en stund![]()
Chicco kan bare brukes 0-6 mnd eller opp til 9 kgKjipt for jeg liker sengen veldig godt og har ikke peiling på hva vi skal gå over til i februar
![]()
Forstår deg godt daUPS da har vi liten tid til å bruke den
Hun sover nemlig veldig godt sammen med meg. Det hender som i natt igjen at jeg har en 2 åring foran meg, og en Liten baby bak meg eller omvendtBle ikke mye søvn pga det MEN jeg må ærlig innrømme at det er litt kos likevel
Jeg vet jo at de tids nok blir forstore så jeg bare nyter øyeblikkene. Og minner meg selv på det når jeg har digre blå poser under øynene pga max underskudd på søvn.