Hvor sover de små nå? :)

Frksvima

Betatt av forumet
Hvor sover de små om natten? Jeg har fortsatt jentungen på soverommet, 11 uker i morgen. Men vurderer å legge henne inn på eget soverom med babycall selvfølgelig..

Ho sover stort sett rundt, Dvs fra 20-23 til 06-09 :) En gang iblant ho vil ha ei flaske mist på natta i 03 tia..

Er det for tidlig? Ho ligger i babykrybba som jeg lå i når jeg var liten, men siden ho strekker seg så fælt så må jeg flytte henne over i sprinkelsenga hvert øyeblikk og den er det igrunnen ikke plass til på soverommet :P
 
Det er vel anbefalt å ha de på samme rom det første året (eller var det halvåret) pga faren for krybbedød. Jeg aner ikke hvorfor det evt skulle øke faren ved at ungen såver på eget rom, jeg tenker at det er uansett for seint hvis det skulle skje, uavhengig av hvor de såver? Jeg kommer til å ha ho inne hos oss så lenge ho vil ha pupp om natta iallefall, mulig lengre hvis det blir enklest, orker ikke løpe imellom romma for å amme, selv om ho er våken stort sett bare 1 gang mellom 3 og 5 før hun såver ett par timer igjen :-) ho er også 11 uker nå.
 
Her sover veslejenta på rommet vårt også :) sover i vugga si til ammingen kl 3/4, da blir hun litt urolig så jeg lar henne sove ved siden av meg til morgenen da så jeg skal få sovet. Kommer til å ha henne der til hun skal over i sprinkelseng tenker jeg, litt usikker om jeg skal flytte henne over til storebror som hun skal dele rom med med en gang, husker han begynte å bli veldig var på lyder om kvelden og natta da han ble 6mnd...
 
Sover i vugge på rommet vårt. Etterhvert blir det sprinkelseng inne på rom med storebror. Men det blir ikke før tidligst 4-5 måneders alderen (når hun vokser ut av vuggen)
 
Back
Topp