Hvor sover de små nå? :)

Frksvima

Betatt av forumet
Hvor sover de små om natten? Jeg har fortsatt jentungen på soverommet, 11 uker i morgen. Men vurderer å legge henne inn på eget soverom med babycall selvfølgelig..

Ho sover stort sett rundt, Dvs fra 20-23 til 06-09 :) En gang iblant ho vil ha ei flaske mist på natta i 03 tia..

Er det for tidlig? Ho ligger i babykrybba som jeg lå i når jeg var liten, men siden ho strekker seg så fælt så må jeg flytte henne over i sprinkelsenga hvert øyeblikk og den er det igrunnen ikke plass til på soverommet :P
 
Babyen er hos meg og blir det lenge.. Tenker den blir der så lenge jeg blir lei eller det forstyrrer nattesøvnen vår.. Skal re opp senga hennes så vi har mulighet for litt voksenliv på soverommet snart da.
 
Har hatt de andre to på rommet vårt til de 6-7 mnd. Kommer til å ha minsten på rommet vårt en stund til:) da slipper jeg å våkne til hvis han trenger smokken. Sover fra kl 20 til 6-8:)
 
Sprinkelsenga står fint ved siden av senga vår, og der blir den en stund. Storesøster sov på samme sted til hun var ca ti måneder, da ble hennes nattesøvn forstyrret av oss. Satser på at det blir ganske likt denne gangen. :)
 
Har sovet i babynest mellom hodeputene våre til nå...ikveld skal jeg prøve med babynestet i sprinkelsenga for første gang:nailbiting: 9 uker idag:rolleyes:
 
Sover i sprinkelsenga på rommet vårt. Men han sover masse på natta og jeg lister meg inn på hans rom for å amme så det ikke vekker mannen min.

Det er egentlig ikke plass på vårt rom heller, vi måtte skyve senga helt inntil veggen for å få plass. Men jeg syns det er så koselig å ha han der enn så lenge :)
 
Sover i babynest i senga si på vårt rom. 11 uker. Sover rundt fra 20-21 til 5-6 før mat og et par timer til på øret. Dersom senga ikke er full av andre kids så sovner hun som regel ved siden av meg etter frokostpuppen. Det er kos. Vært inne på tanken å flytte henne på rommet sitt, men næææ vil ha lillebabyen min hos meg
 
Hun sover i ei troll monica-vugge ved siden av senga vår, når den ikke kan brukes lengre, så må vi ommøblere rommet litt slik at vi får plass til sprinkelsenga. Har kun ett soverom, og blir nok boende her til hun er nærmere året, så blir ikke eget rom på henne på ei stund. Men er koselig med henne på rommet, tror ikke jeg ville klart å sove uten å høre pusten hennes ved siden av meg :Heartred
 
Oi!!! Jeg er visst en elendig mor. Han sover i vogna, i gangen, fordi rommet hans ikke er klart, uten babycall, fordi han lager så mye lyd når han sover.
 
Vi samsover, så hun ligger enten inntil meg om jeg sovner når jeg ammer (m egen dyne, dyna mi langt nede, kler heller på meg en ekstra trøye på overkropp osv.) eller i bedside crib ved siden av meg. Funker fint og hun liker nærheten, tror nettene hadde blitt verre for oss begge om jeg måtte reist meg opp av senga hver gang hun skal amme, som fortsatt er flere ganger per natt. Aldri et hyl om natta, våkner og rekker å slenge ut puppen før hun blir utålmodig, så mannen sover helt fint sammen med oss. Hun blir nok i bedside crib til hun vokser ut av den, så må vi vel klemme inn en sprinkelseng. Blir på vårt soverom første året tenker jeg, med mindre noe annet føles rett etterhvert.
 
Han sover i Bedside Crib ved siden av sengen vår.. Men jeg har sengekant og veggen oppe hele tiden, så jeg løfter ham inn og ut når han skal ha mat. Han er 13 uker, spiser fortsatt 2 ganger hver natt. Har planer om å flytte ham på eget rom når han sover hele natten gjennom, der står det en sprinkelseng klar:) På dagtid sover han i vognbagen sin som står på stuegulvet..
 
Oi!!! Jeg er visst en elendig mor. Han sover i vogna, i gangen, fordi rommet hans ikke er klart, uten babycall, fordi han lager så mye lyd når han sover.

Vår sover også i vogna, i gangen :) Jeg synes absolutt ikke at det gjør oss til elendige mødre! Han sover veldig godt der, og det er det viktigste.

Vi har uansett kun ett soverom i leiligheta, og det er ikke plass til sprinkelseng på vårt rom. For oss er det uaktuelt at mini skal sove i vår seng (gjorde dette til han var 6 uker pga mye amming på natt og generelt urolig). Etter at vi begynte å legge han i vogna i gangen, så har både han og vi sovet mye bedre :)
 
Her sover han i en mykbag oppi sprinkelsenga, på vårt rom. Han sovner nede i stua, så bærer vi bare opp da vi legger oss. Han blir nok sovende på vårt rom en stund til, da han ikke har eget soverom. Har planer om å få han inn på rom med en av søstrene etterhvert, hvis ikke det blir slik at de deler.
 
I eget seng på vårt rom, syns det er tryggest å ha han der. Han blir der så lenge han og jeg sover. Søstrene gjøre det samme og flyttet til eget rom rundt 6 mnd, da våknet hun mye av oss.
 
Back
Topp