Hvor sover barnet

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Han sover litt i sin seng på natta, men mest i vår seng. På dagen sover han i vogna ute eller inne i mine armer. Han har også sovet litt i bæresjalet.

Sover best på meg eller på pappaen sin, hun er bare fire uker gammel :) ellers så har hun sovnet i vogna en gang, og flere ganger i bilstolen. Hender hun sover i redet sitt ved siden av meg på sofaen.

Liker seg best på brystet mitt eller pappaen sitt bryst. Men prøver å ha han I babynest I stua. Enten I sofaen ved siden av meg eller I lekegrinden:-) sover lengst når vi skal ut å han sitter I bilstolen! :-)

Akkurat nå sover hun søtt her i bæresjalet. :) Har henne mye i sjalet på dagtid, ellers så sover hun i sengen. Om kveldene legger jeg henne ofte ved siden av meg på sofaen. :)

På dagtid sover hun i nestet som ligger i vugga, eller i vogna si. På kvelden liker hun seg best på fanget eller oppå brystet.

På dagtid sover han på meg, på pappa eller i nest ved siden av oss i sofaen :) han sover også når vi går trilleturer eller er i bil. Tre uker gammel :)

Han sover nesten overalt, men liker å sovne i fanget. :)

Mest av alt sover han på ammeputa tett inntil meg etter å ha spist. Ellers blir det i vogna, og en sjelden gang i stokke-setet på tripptrappstolen.

Sover i vugga på stua i babynest, eller i vogna når vi er på trilletur :) Sover også veldig godt i bilstolen når vi er på kjøretur ;)

Jenta vår sover sammen med oss i dobbeltsengen. Hun liker ikke å sove i sprinkelsengen sin og snur seg med en gang over på magen og gråter dersom jeg legger henne ned. Hun klarer ikke å snu seg tilbake igjen på ryggen stakkars.

I nestet på sofaen, i vognen eller i armene våre. Hun er litt bortskjemt, så i det siste mer i armene våre enn noe annet sted. Vi får snart låne en herlig kurv med hjul, så da satser jeg på at hun sover der snart! ;)

Helst i armene mine. Har i det siste godtatt senga (med babynest) i større grad, men må da småsove litt i armene først. Sovner ofte raskt i bæresele/bæresjal :)

Back
Topp