Hvor sover babyene på dagtid?

Sniker fra juli og følger denne :p tenkt mye på hva vi skal kjøpe inn i forhold til dette :)

På fanget mitt , i armene mine , i vogna, i baby nesten enten i senga vår eller på sofaen ;)

På fanget mitt , i armene mine , i vogna, i baby nesten enten i senga vår eller på sofaen ;)
Samme her :p overalt egentlig :) men skulle ønske jeg hadde en liten vugge merker jeg. Det hadde vært fint å ha det på stua, da vi har to etasjer (soverommet nede) og jeg helst vil ha han rundt meg.

I stua, ligger i babynestet på sofaen ved siden av oss. Da blir hun vant til lyd/lys på dagtid, og forstår kanskje bedre når det er natt og når vi skal ha ro/sove lengre :) er ikke rutine på det enda, hun er jo bare 11 dager..

Ved puppen er favorittplassen hennes (ikke min). På brystet mitt, på brystet til kona mi, eller i kurven, som begynner å bli liten allerede enda hun bare er nesten fire uker. Så må finne på noe annet etterhvert. Noen ganger legger jeg henne på sofaen, med en pute på hver side i tilfelle hun putselig skulle bli litt ekstra mobil.

På sofaen hvis vi sitter der, i vognbagen når vi holder på med andre ting :-) men aller helst på brystet til en av oss!

Han sover ikke i sengen om natten sover han i babynest mellom oss i sengen. På dagen i vugge, vogn, bilstol men aller helst vil han sove på puppen. Når vi legger han ned våkner han som regel

På dagtid sover hun på meg eller hvem som helst som koser med henne, i vogn eller på sofaen. På natten sover hun i sengen vår i nestet sitt :) nå er mamma på besøk og hun sovner bare hun er borti henne, merkelige greier :p hun er mye roligere når hun er her. Snufs, gruer meg til hun reiser allerede!

Han sover for det meste i gangen i vogna på dagtid. Han er fem uker nå og reagerer på støy i stua. Første tre ukene lå han bare i stua:)

Hun er veldig mammadalt, så hun sover for det meste på meg, men vi har dypbagen til vogna stående i stua, så hun om jeg får lagt henne fra meg uten at hun våkner til, sover hun i den :)

Sover i babynest i sofaen :)

Sover ute i vogna :)

I vogna, på leketeppe, på armen, brystet, lekegrinda, sofaen. Der han vil egentlig :)

Ute i vogna :)

Enn så lenge i babynestet i en kurv, men blir nok daglige lurer i vogna når jeg etter hvert klarer å gå tur. :)

Om natten sover han i Byssanlull hengevugge.

På fanget, i babynest, på sofan. Litt her og der. Blir noe annet når d kun skal soves to dupper i løpet av en dag.

Back
Topp