Hvor sover babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
I seng, vugge, eget rom, i deres seng, ved siden av deres seng...?

I nestet sitt oppi senga si må jeg vel nesten si da...
Men det var først i går... fram til nå har nestet vært midt i senga vår :)

På nattestid altså..

På dagtid sover han i nestet på stua eller i armene mine ;) når været blir bedre forsøker vi vel å sove ut i vogn også, men de få gangene vi har forsøkt så har hun våknet etter noen minutter bare ;)

Last edited:
På dagtid sover hun enten i ute i vogna eller inne i vugga i stua. På natta sover hun i sprinkelsenga si som står på soverommet vårt.

På natten sover han i sprinkelsenga inne hos oss. På dagen sover han i vugge på stua, ute i vogna, eller i babynestet der hvor det passer.

På natten i vugga eller sprinkelsenga inne på soverommet, på dagen i babynestet eller i vogna :)

Her samsover vi siden det er lange ammeøkter på natten. Hun har egen dyne :) På dagen sover hun enten i armene mine, i nestet sitt eller i vogna dersom vi har trillet en tur.

På natta sover han i senga/vugga si ved siden av vår seng. Som regel i nestet sitt, men sover like godt uten det. På dagtid sover han i vogna, på sofaen eller i senga si, den har hjul, så drar den ut i stua.

Lillegutt sover på natta i nestet sitt i seng ved siden av vår :) på dagtid i vogga eller på sofaen! Prøver å få han til å sove litt i vogna også på dagtid men våkner etter 10 min:/

Sover i babynest i senga si som er inntil vår seng. Om dagen sover hun på meg, i sofaen eller i vogna :)

Sover i bedside crib om natten, og i vugge/vogn eller på oss om dagen.. :)

Last edited:
Hun sover litt over alt!!!

På brystet til pappa, i armene til mamma, pappa, tante eller mormor.. :)

Ellers har vi en sprinkelseng inne på rommet hennes som hun sover i om dagen. Mens vi har en bedside crib inne på soverommet vårt hun ligger i.
De siste dagene har hun vært veldig forkjølet og har ligget i sengen sammen med oss :)

Sover også av og til i vognbaggen inne :)

På dagtid sover hun på oss, i nestet på sofaen eller i vogna på tur. Om natta sover hun i nestet i senga vår :)

I senga mi, dårlig vane.. Skal snart få seg eget rom, så håper han sover bedre der :D

På dagtid enten i hendene eller i vognen når vi går tur. På natt i sengen vår eller i sengen sin ved vår seng.

Har bedside crib, men han våkner gjerne etter en halvtime der.. om han ligger inntil meg sover han 22-07 og vi ammer uten at jeg husker det på morgenen.. Håper han sover bedre i egen seng etterhvert, for jeg blir litt støl av samsoving:) På dagen sover han i stokke daybed (våkner etter halvtime der også), på fanget mitt (sover gjerne flere timer i strekk der) eller i vogna om vi er på tur. .

Om natten sover hun med oss i sengen vår, på dagen sover hun enten i lekegrinda eller vognen :)

Back
Topp