Hvor sover babyen din best?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Forumansvarlig Tamara, 23 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Sover barnet best på trilletur? I bilen? I egen seng? På mamma eller pappas bryst? I vuggen? i bæresjal? Et annet sted? Hvor?

2. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 VIP September 2012

Han sover i bedside crib'n inntil senga mi. Også samsover vi fra når han våkner for å amme resten av natta:) I dag sov vi til 09.40:happy: Han er nå 8 mnd.

3. Reana Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Sover godt i bedside crib ved siden av meg :) Sover fra ca kl 21-09 uten oppvåkninger (sluttet med mat på natten etter vi begynte med grøt). Jeg skulle gjerne ønske at mini sov godt i vogna så vi kunne gå på lange turer, men vogna er ikke spesielt poppis.

4. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Det skulle jeg også visst! :arghh: Sover best om natten, men dagen er kaos! :arghh::arghh:

5. B82 Elsker forumet Vi som prøver :) ❤ Aprilbarna19 ❤

Hater bilen
    Elsker å ligge i vogna, for å kikke og glise
    Bæresjal har ikke vært suksess, blir for varm og utilpass.

Beste stedet er i bedside eller samsovende, på mørkere rom.

6. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

I egen seng. Alltid gjort. Kan sove i vogn/bilen også (nå, ikke da hun var mindre) men da sover hun mye kortere. Sovner ikke i sengen vår eller på fanget vårt.

7. MarMa89 Flørter med forumet

I senga si:)

8. Sommerrose Flørter med forumet

Fra vesle skatten var nyfødt - og fremdeles nå (6 år ) så liker han best å samsove med oss foreldre. ❤

9. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Samsoving:Heartpink

10. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020 Januar 2017

Brystet helt klart

11. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

På brystet eller i bæresjalet. Han er 3 uker :)

12. Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17

I senga vår. jobber med at det skal bli best med egen seng, men det er visst foretrukket å «dote mamma» (sove hos mamma)

13. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

I vogna på dagtid og egen seng på natta. Er mer urolig ved samsoving, blir for varmt. Kan sovne mellom oss om han våkner tidlig på morgenen da. Kjøper oss en time ekstra på øyet som regel. :p

14. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Som regel i sin egen seng, men akkurat i dag vil hun ikke legge seg i det hele tatt :(

15. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Sover best i senga si på rommet vårt, men liker veldig godt å sove i vogna ute på dagen. Da kan han sove lenge. :)

16. Jarlsberg Glad i forumet

Hvor som helst! :p Men JEG liker best når hun ligger i senga vår helt inntil meg :)

17. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

I senga si. Både dag og natt

18. *Håpefull* Glad i forumet

I senga vår inntil meg:Heartbigred Det er det koseligste jeg vet og jeg elsker den tiden ila dagen når kvelden er kommet og det er leggetid for mamman også og jeg da har en liten skatt der som ligger og "venter" på meg:love017:Heartred:love7

• Enig Enig x 1
  19. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Babynest imellom oss. Såklart med god luft og plass rundt hodet :)

20. B82 Elsker forumet Vi som prøver :) ❤ Aprilbarna19 ❤

I sval temperatur..! Han er ikke noen syden-baby :wideyed: så sliter litt i varmen stakar

Del denne siden