Hvor sover babyen din best?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sover barnet best på trilletur? I bilen? I egen seng? På mamma eller pappas bryst? I vuggen? i bæresjal? Et annet sted? Hvor?
 
Han sover i bedside crib'n inntil senga mi. Også samsover vi fra når han våkner for å amme resten av natta:) I dag sov vi til 09.40:happy: Han er nå 8 mnd.
 
Sover godt i bedside crib ved siden av meg :) Sover fra ca kl 21-09 uten oppvåkninger (sluttet med mat på natten etter vi begynte med grøt). Jeg skulle gjerne ønske at mini sov godt i vogna så vi kunne gå på lange turer, men vogna er ikke spesielt poppis.
 
Det skulle jeg også visst! :arghh: Sover best om natten, men dagen er kaos! :arghh::arghh:
 
Hater bilen
Elsker å ligge i vogna, for å kikke og glise
Bæresjal har ikke vært suksess, blir for varm og utilpass.

Beste stedet er i bedside eller samsovende, på mørkere rom.
 
Fra vesle skatten var nyfødt - og fremdeles nå (6 år ) så liker han best å samsove med oss foreldre. ❤
 
Brystet helt klart
 
I senga vår. jobber med at det skal bli best med egen seng, men det er visst foretrukket å «dote mamma» (sove hos mamma)
 
I vogna på dagtid og egen seng på natta. Er mer urolig ved samsoving, blir for varmt. Kan sovne mellom oss om han våkner tidlig på morgenen da. Kjøper oss en time ekstra på øyet som regel. :p
 
Som regel i sin egen seng, men akkurat i dag vil hun ikke legge seg i det hele tatt :(
 
Sover best i senga si på rommet vårt, men liker veldig godt å sove i vogna ute på dagen. Da kan han sove lenge. :)
 
I senga si. Både dag og natt
 
I senga vår inntil meg:Heartbigred Det er det koseligste jeg vet og jeg elsker den tiden ila dagen når kvelden er kommet og det er leggetid for mamman også og jeg da har en liten skatt der som ligger og "venter" på meg:love017:Heartred:love7
 
I sval temperatur..! Han er ikke noen syden-baby :wideyed: så sliter litt i varmen stakar
 
Back
Topp