Hvor sover baby på dagtid?

Nygravidogglad

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hvor sover deres små på dagtid for tiden? Vår har alltid sovet godt i bagdelen på vognen, men nå er har han begynt å snu seg på magen i vognposen. Og det synes jeg er skummelt siden det er litt trangt og dårlig ventilasjon der (tenker jeg). Jeg tør ikke å la han ligge med bare dyne for da er jeg redd han kan falle ut. Så vi byttet til sportsvogndelen og prøver å få han til å sove med seler, men det nekter han. Blir kjempe sint ved hver legging! Vil helst ikke legge han i sengen fordi den er forbeholdt nattesøvn, men nå blir jeg snart gal!

Vår sover både i vogn og i sengen. I det siste har det blitt mest i sengen. Gikk egentlig veldig greit å skifte ut bagdelen med sportsdelen, men ofte så får han sitte litt og se før vi legger ned ryggen for soving. Noen ganger sovner han også sittende, før vi legger han ned. Når han sover i sengen lar vi litt lys stå på for at han skal skjønne at det er dag, det har fungert veldig greit. Kjedelig når de "krangler" sånn! Håper det løser seg raskt.

Sover i vogna (sovner gjerne når vi følger storesøskene til barnehagen) ellers i senga til en av storesøskene:)

Vår sover både i vogn og i sengen. I det siste har det blitt mest i sengen. Gikk egentlig veldig greit å skifte ut bagdelen med sportsdelen, men ofte så får han sitte litt og se før vi legger ned ryggen for soving. Noen ganger sovner han også sittende, før vi legger han ned. Når han sover i sengen lar vi litt lys stå på for at han skal skjønne at det er dag, det har fungert veldig greit. Kjedelig når de "krangler" sånn! Håper det løser seg raskt.
Tusen takk! :) Håper også det løser seg! Han sovnet heldigvis på lur nr 2 for da var han fullstendig utslitt. Krysser fingrene for at det blir bedre i morgen!

Sover i vogn eller sammen med meg på sofa :) Av og til legger jeg henne i senga, men da lar jeg lyset stå på slik at hun skjønner at det er dag :p

Vår sover i vogna hvis vi er ute og triller, og i senga hvis vi er hjemme. :-)

Bruker ikke selene i vogna når han sover, han klarer ikke hoppe av vognposen uansett.

Sover i vogna her, med seler. Hun reiser seg opp og kan klatre ut hvis ikke.

Hun sover i vogna eller i vugga. Hun har ikke prøvd å reise seg opp i vogna enda og vi bruker bagdelen enda, men bytter evnt over til sportsdelen hvis hun finner på å reise seg opp og hoppe ut :)

Han sover i dobbeltsengen vår med rullegardinen og vinduet oppe. Han sover en time - halvannen på begge lurene, så vi går trilletur mellom lurene. Når han sover har jeg lyst til å ha de timene for meg selv :)

Skulle gjerne hatt ham sovende ute, men vi bor i tredje etasje og har ingen ekstra vogn på balkongen enda. Uff, kjenner behov for et hus eller leilighet med hage nå! Tungt å farte opp og ned alle trappene.

Og der hoppet hun ut :/ Gikk rett i gulvet i dag faktisk, så nå er det frem med sportsvogna. Gikk heldigvis bra med hun, skreik en god del også skravlet hun i vei etterpå :)

Og der hoppet hun ut :/ Gikk rett i gulvet i dag faktisk, så nå er det frem med sportsvogna. Gikk heldigvis bra med hun, skreik en god del også skravlet hun i vei etterpå :)
Oi! Huff! Bra at det gikk bra! Det var akkurat det jeg var redd for og grunnen til at jeg skiftet til sportsvogndelen. Det går heldigvis noe lettere med sovingen, men det er ikke helt bra enda.

Back
Topp