Hvor sov babyen om natten den første tiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Vi har endelig kjøpt hus, så nå skal hun få sove på eget rom og ikke bare i en krok i stua.
Gleder meg til endelig å få innrede barnerom som alle snakket om mens de var gravide.
Det var vel ikke så hast for de fleste av dere likevel? I og med at så mange sove på foreldrenes rom tenker jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har ikke styrt så mye med barnerom da vi må ha barnerom kombinert med gjesterom. Men kommer nok til å gjøre mer barnevennlig og koselig når han skal flytte inn dit :)

Lillegutt 5/3-14 <3

I starten i senga sammen med oss, så i kurven ved siden av senga vår, så for en måneds tid siden flytta vi kurven inn på rommet hans (både jeg og han sover bedre da), nå sover han i sprinkelsenga på rommet sitt. Kurven er i ferd med å bli for liten og for puslete for en krabat.

Jeg er glad barnerommet er ferdig, selvom det ikke var noe hast :) godt med alt som er gjort :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mini sov i sprinkelsengen sin inntil min seng fra dag 1, flyttet senga til hjørnet av rommet da han var 2 mnd. Da ha ble 3. Mnd flyttet han til rommet sitt som ligger vegg i vegg, har dørene oppe, så hører da han gråter. Nå sover han ofte hele natta Godt for liten og stor <3

Februar -14 mamma <3

Hun sover i sprinkelsenga og det har hun gjort fra dag 1, aldri sovet i vår seng.

Flytter henne på eget rom over sommeren, siden vi skal ha masse besøk i sommer og de sover på det rommet hun skal sove på. Vil ikke flytte henne frem og tilbake :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har endelig kjøpt hus, så nå skal hun få sove på eget rom og ikke bare i en krok i stua.
Gleder meg til endelig å få innrede barnerom som alle snakket om mens de var gravide.
Det var vel ikke så hast for de fleste av dere likevel? I og med at så mange sove på foreldrenes rom tenker jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Gleder meg til det blir min tur. Litt lei av å være en familie på tre på et pitterlite soverom hos foreldra mine. Konstant rotete. Må rydde å tømme der i dag, da svigerfar kommer på fredagen. Han skal ha vårt rom, mens vi drar på hytta. For mye støy her for oss med et Tivoli utfor.

Jenta vår sover i midten av dobbelsenga på saueskinn. Har gjort det hele tiden. Har en kurv også, som jeg har prøvd, men hun kommer fort tilbake. ;) Er midt i oppussingskaos i hele huset, så rommet hennes lar vente på seg. Har sprinkelseng på soverommet vårt også, men hun har aldri sovet der. Planen er å dytte henne et skritt av gangen (først kurven, så sengen, så sengen ut av vårt rom) til hun kommer inn på eget rom... :)

Back
Topp