Hvor sov babyen om natten den første tiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her har Johannes sovet i en vugge ved siden av vår seng fra dag 1, og sover i den fremdeles. :)

Flytter han ikke over før vi må, både han og vi sover godt om natten.

Lillegutt sover i sin egen sprinkelseng som står inntil vår på min side, har gjort det hele tiden og det fungerer veldig godt :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Har sovet i sprinkelsenga sia dag 1 atmed meg på soverommet vårt. Det kjem han til å gjera så lenge han kreve 2-3 måltider om natta. Men håpar at han flyttar inn på rommet sitt i løpe av august.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

I sprinkelseng inne på mitt soverom. Kommer til å flytte henne inn på eget rom når jeg er ferdig med nattamming. Sambo sover på gjesterommet, da både jeg og han sover best alene. Men nå kommer pappa på besøk i sommer så da må sambo inn til oss, håper ikke snorkingen hans forstyrrer hverken meg eller vesla.

Sent from my iPhone using BV Forum

J sov de første 6 ukene i babynestet i senga sammen med meg, så flyttet han over til sprinkelsenga på samme rom som meg. Sover i senga frem til første amming på natt, så sover han sammen med meg resten av natta slik at ueg bare kan vippe ut puppen når det er på tide med mat igjen.

Februar-14 mamma <3

På brystet mitt de første 6-7 ukene.. Etterhvert sov han fra kl 22-1 i sin egen seng, så på meg igjen :p

I dobbeltsenga på min side de første 4 ukene. Så startet hun å sove på stua i kurven sin (vi har bare ett soverom).
Jeg våknet veldig lett, så det var godt å få henne ut av soverommet vårt.
Da sov både hun og jeg mye bedre. Fra hun var seks uker gammel sov hun 8-9 timer i strekk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har frøkna sovet i sin egen seng fra dag 1. Det er jeg veldig glad for:)

I sprinkelseng inne på mitt soverom. Kommer til å flytte henne inn på eget rom når jeg er ferdig med nattamming. Sambo sover på gjesterommet, da både jeg og han sover best alene. Men nå kommer pappa på besøk i sommer så da må sambo inn til oss, håper ikke snorkingen hans forstyrrer hverken meg eller vesla.

Godt å se det ikke bare er hos meg mannen bor på gjesterommet :p

Februar-14 mamma <3

Han sov i vogn baggen sin noen uker først, fordi han roet seg godt der på soverommet vårt. Deretter i sprinkelseng ved siden av oss.. Etter at jeg fant ut å samsove med han i nestet, gav meg mye mer søvn, har han blitt i senga med meg.. Mannen sover fortiden på sofa, redd for å legge seg på han.. Når han spiser litt mindre om natta er det tilbake til sprinkelsenga på rommet vårt.. Flytte til eget rom, når jeg er klar for det..

J sov de første 6 ukene i babynestet i senga sammen med meg, så flyttet han over til sprinkelsenga på samme rom som meg. Sover i senga frem til første amming på natt, så sover han sammen med meg resten av natta slik at ueg bare kan vippe ut puppen når det er på tide med mat igjen.

Februar-14 mamma <3
Akkuratt slik er det her å

Her har gubben flytta inn på rommet igjen :p

Vi prøvde å sove sammen igjen, men han sov så dårlig pga at jørgen var våken mange ganger per natt, så han flyttet ut igjen :p

Februar-14 mamma <3

Hihi her så sover tøtta med oss må ha ho i senga sover så godt da å det gjør ho å :) ho bruker å sove i sprinkelsenga ved siden av senga vårs men like best å ha ho med meg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Første tre mnd sov han på brystet mitt og plutselig en kveld så la eg meg til å sove selv om han lå på mage i sengen sin, og da sov både meg og han myyye bedre.... Så no sover han i sprinkelsengen ved siden av min seng.. med mindre eg sovner under amming og han blir liggende i sengen med meg...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

De har sovet i sammesprinkel seng helt til nå. Nå har snuppa begynt å snu seg så masse om natta at det ikke er plass til begge lengre. Vemodig å må splitte de, men det må til. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De første åtte ukene sov han i sengen med meg og mannen natten igjennom.. Deretter la vi han i sprinkelsengen og når han våknet om natten tok jeg han over i vår seng... Etterhvert har han begynt å sove natten igjennom, så nå sover han i sin egen seng til han våkner om morningen.. Sengen hans står helt inntil sengen vår.. :)

Mai-Eline sover i ei reiseseng siden vi ikke har sprinkelseng til henne enda. Vi har vært på flyttefot nå i et år, å har fremdeles ikke funnet noe enda. Når vi er hos svigers sover hun i en kurv. Av og til sover hun i nestet sitt sammen med oss. Det er så deilig.

Sover i ei vugge ved siden av senga vår, har sovet det siden vi fikk han hjem og sover der enda :)
Nå er han passert 6mndr, så er nok ikke så lenge før han flyttes over på eget rom...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har endelig kjøpt hus, så nå skal hun få sove på eget rom og ikke bare i en krok i stua.
Gleder meg til endelig å få innrede barnerom som alle snakket om mens de var gravide.
Det var vel ikke så hast for de fleste av dere likevel? I og med at så mange sove på foreldrenes rom tenker jeg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp