Hvor sosiale er deres små?

*Shining Star*

Flørter med forumet
Hvor sosiale er deres små gullklumper? Hvor gamle er de, og har de festet blikket, begynt å prate litt og smile? Lilletulla her på seks uker "prater" en del, og har festet blikket, og innmellom kommer det et salig smil! Hun småsmiler ofte, men skikkelige glis må man jobbe litt for. Gleder meg til hun begynner å le, ingenting er så deilig som ekte babylatter
 
Han er liker å se på at mamma tuller og småsmiler en del, men glisene kommer i små porsjoner. Han "svarer" som regel når jeg sier "arøøø", virker som han liker det bedre enn andre ting jeg sier. Han er litt over 4 uker nå, og jeg merket skikkelig forskjell fra 3 til 4 uker på hvor sosial han var! :)
 
Mye det samme her også ja :) Smilene kommer litt oftere dersom han ikke har vondt i magen ;)
 
Julian er snart 4 uker, og begynner å merke at han søker litt mere kontakt nå. Han smiler litt, men "snakkingen" har han ikke begynt med enda.
 
Ludvig er snart 5 uker. Vi har fått et par smil, men det er ikke daglig. Men fester blikket og følger ansiktet om jeg flytter på meg.
 
Her har vesla begynt å bli noe mer sosial :) Ikke hele dagen, men har seg noen perioder på dagen hvor hun er våken og sosial, da smiler hun til oss og prater litt :) Er kjempekos :D
 
Min prater utrolig masse. Og smiler når han får til å gå på do i bleia:P Når jeg var på 6 ukers konrtrollen, så festet han blikket utrolig godt, han var da bare 5 uker:) 
 
Matheo er nå 7 uker og 3 dager og har festet blikket.. Synes nå det er stas å kikke på rødt.. Skravler når han ligger på stellebordet eller i babygymmen.. Kommer mest smil på morgenen og prøver å le.. Han er en skikkelig god gutt som allerede vet hva han vil..! =)
 
Back
Topp