Hvor skal du føde? Her kan du lese om alle landets fødesteder, samt andres erfaringer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor har du valgt Riksen? Jeg har ikke søkt ennå, men pt tenker jeg Ullevål som første ønske pga barselhotell.Rikshospitalet.
Du som har født der, har de badekar tilgjengelig? Har lest så mye positivt om å ligge i vann, spesielt mtp smertelindring/revning. Kunne tenkt meg å ha det som et valg hvis jeg får en normal fødsel.Unn Tromsø, samme som de tre siste gangene. Positive opplevelser

Har ikke valgt selv, har høyrisikosvangerskap og blir fulgt opp der.Hvorfor har du valgt Riksen? Jeg har ikke søkt ennå, men pt tenker jeg Ullevål som første ønske pga barselhotell.
Ja, hvert fall da jeg fødte nr 2. Lå i badekaret frem til pressriene. Fikk da valget om å føde i vann eller om å komme opp. Valgte sisteDu som har født der, har de badekar tilgjengelig? Har lest så mye positivt om å ligge i vann, spesielt mtp smertelindring/revning. Kunne tenkt meg å ha det som et valg hvis jeg får en normal fødsel.![]()
Så bra da!Ja, hvert fall da jeg fødte nr 2. Lå i badekaret frem til pressriene. Fikk da valget om å føde i vann eller om å komme opp. Valgte sistemen fødsel nr 1 gikk så raskt at badekar aldri var et alternativ og nr 3 kom med keisersnitt
![]()
Ja ikke sant det er det som er, en fødsel kan ta mange veier. Hvis gener har litt å si får jeg raske fødsler. Mamma fikk meg på 6 t, lillebror på 4 t og minsten på 2 timer.