Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var faktisk det, men da hadde jeg et annet nick og var ikke så veldig aktiv (ikke med i skjult forum, for eksempel). Kanskje jeg har blitt inspirert av noen derfra sitt nick uten å huske det, heheVar du i maigruppa 2018? Syns liksom jeg kjenner igjen nicket ditt![]()
Aha! Det kan også være at jeg har sett nicket ditt der i ettertid, ikke vet jegVar faktisk det, men da hadde jeg et annet nick og var ikke så veldig aktiv (ikke med i skjult forum, for eksempel). Kanskje jeg har blitt inspirert av noen derfra sitt nick uten å huske det, hehe![]()

Kanskje vi sees! Når har du termin?Fikk fødeplass på Bærum![]()
Fikk plass på Rikshospitalet.Fødte på Ullevål sist, men flytter litt lengre vekk (selv om det ikke er langt, hehe), så litt mer praktisk reisevei, pluss at jeg ikke likte barselhotellet sist.
Foreløpig 16. Jan (ikke vært på OUL enda)kanskje vi sees! Når har du termin?
15. Januar her!Foreløpig 16. Jan (ikke vært på OUL enda)
Jeg ble igangsatt på overtid sist, så kjenner jeg er innstilt på å måtte vente også denne gangen. Men man vet jo aldri15. Januar her!
Kanskje vi møtes
Jeg har blitt fortalt at jeg mest sannsynlig må føde 2 uker før, men om alt ser bra ut mot slutten skal jeg nok klare å presse meg frem til å føde litt nærmere termin.
Drammen![]()