Hvor skal du føde?

Kristiansand :)

Mest sannsynlig UNN Tromsø, men kan hende vi flytter snart (vi er på tanken) så da får vi se. :)

Unn Tromsø, samme som de tre siste gangene. Positive opplevelser
Du som har født der, har de badekar tilgjengelig? Har lest så mye positivt om å ligge i vann, spesielt mtp smertelindring/revning. Kunne tenkt meg å ha det som et valg hvis jeg får en normal fødsel. :joyful:

Jeg tenker å søke Ullevål, men ikke helt bestemt meg. Fødte der sist og var fornøyd med føden, men likte ikke barselhotellet. Så denne gangen blir jeg helst på barsel hvis jeg kan (da må jo uansett far være hjemme med storesøster).

Du som har født der, har de badekar tilgjengelig? Har lest så mye positivt om å ligge i vann, spesielt mtp smertelindring/revning. Kunne tenkt meg å ha det som et valg hvis jeg får en normal fødsel. :joyful:
Ja, hvert fall da jeg fødte nr 2. Lå i badekaret frem til pressriene. Fikk da valget om å føde i vann eller om å komme opp. Valgte siste :) men fødsel nr 1 gikk så raskt at badekar aldri var et alternativ og nr 3 kom med keisersnitt :)

Ja, hvert fall da jeg fødte nr 2. Lå i badekaret frem til pressriene. Fikk da valget om å føde i vann eller om å komme opp. Valgte siste :) men fødsel nr 1 gikk så raskt at badekar aldri var et alternativ og nr 3 kom med keisersnitt :)
Så bra da! :happy: Ja ikke sant det er det som er, en fødsel kan ta mange veier. Hvis gener har litt å si får jeg raske fødsler. Mamma fikk meg på 6 t, lillebror på 4 t og minsten på 2 timer. :hilarious:

Back
Topp