Hvor skal du føde? :)

Ønsker og føde på stord, men blir nokk haugesund da disse to sammarbeider. Stord sender kompliserte fødsler til haugesund. Jeg skal ha keisersnitt pga helsetilstand som gjør at jeg ikke kan presse selv. Og da et jeg litt usikker på om stord tar seg av en slik fødsel, at den blir for komplisert. For trenger ekstra overvåking tenker jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg 'sokner' til A-Hus nå, og hørt ymse om det sykehuset. Noen med erfaringer derfra? Skulle gjerne vært på Fredrikstad som jeg egentlig hadde tilhørt om jeg ikke hadde flyttet, og der har familie bare positive erfaringer.
Sniker fra oktober. Jeg fødte på Ahus i august 2011 og var superfornøyd! Flotte rom - hadde eget bad med badekar og dusj som hang sammen med fødestua. Flotte jordmødre og barnepleiere. Jeg ble hørt. De hadde alt fra akupunktur og lystgass til epidural. Var på sykehushotellet etterpå og var fornøyd med det og. Med andre ord, ingenting å klage på! Min erfaring når jeg snakker med folk er at fødselserfaringen ofte har med kjemien med jordmor å gjøre. Dårlig opplevelse med jordmor = dårlig fødselsopplevelse. Naturlig nok.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Levanger :) har født 4 unger der, og har møtt 4 forskjellige jordmødre som jeg har vært meget fornøyd med!
 
Håper på Haukeland om jeg rekker frem...:) skjedde altfor fort sist :)
 
Ser ut som at det kan bli St. Olavs på meg .
MEN HVORDAN GJØR MAN DET ???? For slik det virker nå så skal vi flytte og muligens at sambo begynner i ny jobb 1 september . Jeg har jo plass på A-Hus nå , må jeg søke meg til St. Olavs for å være sikker ? Noen som vet ?
 
Back
Topp