Hvor skal du føde? *oversikt*

sørlandet sykehus Arendal
 
St. Olavs Hospital (Trondheim)
 
Gjøvik sykehus
 
Drammen sykehus
 
Hovedsakelig blir det Haugesund.. Men om vi skulle ombestemme oss så blir det enten Stord eller Voss = ) Mn med tanke på familie så er nok Haugesund lettest, å så bor vi jo her = )
 
Haukeland Universitetssykehus
 
Jeg har faktisk ikke bestemt meg enda jeg.. For om det blir a-hus eller Fredrikstad :/ må forhøre meg litt rundt før jeg bestemmer meg trur jeg :)

Noe spesielt du tenker på?
Bor du sånn at du kan velge mellom de, eller vil du bare søke deg en plass?
Jeg sogner vel til Fredrikstad, har ikke tenkt over at jeg kan søke meg andre steder. Derfor jeg lurer på hvordan din situasjon er! :)
 
da har jeg fått med dere siste :)
 
Noe spesielt du tenker på?
Bor du sånn at du kan velge mellom de, eller vil du bare søke deg en plass?
Jeg sogner vel til Fredrikstad, har ikke tenkt over at jeg kan søke meg andre steder. Derfor jeg lurer på hvordan din situasjon er! :)

Jeg bor i skiptvet, så det nærmeste er absolutt fredrikstad, men sambo sin familie bor nærmest ahus, også er det jo ikke langt dit heller..
Men jeg tenker mest på alle disse negative omtalene begge disse sykehusene har hatt :/ det skremmer meg veldig kjenner jeg..
 
Jeg bor i skiptvet, så det nærmeste er absolutt fredrikstad, men sambo sin familie bor nærmest ahus, også er det jo ikke langt dit heller..
Men jeg tenker mest på alle disse negative omtalene begge disse sykehusene har hatt :/ det skremmer meg veldig kjenner jeg..

Forstår den! Og forstår det med omtaler. Man vil jo helst føde et sted hvor alt er 100% på topp. Man hører jo mye forskjellig. Og jeg vet flere som ikke har vært så fornøyd. Men heldigvis er ingen fødsler like, og det kan jo bli bra uansett hvor du føder! :)

Ønsker deg lykke til med valget. :)
 
Back
Topp