Hvor skal dere sommeren 2013?

Linni_83

Andre møte med forumet
Passer bra å planlegge sommerferien når deter så kaldt ute :) Men hvor drar man med en 4mnd gammel baby? Har dere planlagt sommerferien, og i tilfelle hvor/hva har dere tenkt å gjøre?
 
Vi har veldig lyst på ferie, hadde egentlig planlagt sydentur nå i mars ( men den plana gikk litt i vasken for 8 mnd siden :p ) Så vi tar oss en liten "hyttetur" en langhelg, bare for å komme oss bort litt.
 
Vi reiser de to siste ukene i juni, til spania.. Foreldrene mine har hus der.! :) Det er inngjerdet og med eget stort basseng så det er virkelig drømmeplassen med småbarn. For ikke å snakke om at de bor der så for oss blir det jo skikkelig ferie også, med avlastning!! Wuuhuu :p Nei jeg gleder meg helt fantastisk mye til å reise, kunne ønske tiden gikk enda litt fortere!!

Også blir det gjerne en liten tur innom dyreparken i midten av august! Det blir jo helst for storebrors del da, han har bursdag rundt de tider så tenkte i forbindelse med det!

Ellers tenker jeg at syden med baby må være en drøm i forhold til å reise med 1 1/2 -2 1/2 åringer. Baby sover jo over alt slik at man kan være ute på kveldstid, og drikker for det meste mm/mme slik at man slipper tenke på hva man gir dem. :)
 
Foreldrene mine spanderer at jeg og lille får bli med de til kreta, vi er ikke sikker enda om det blir juni eller august/september, vet ikke når det er best å reise med tanke på varmen når det gjelder den lille :)
 
Vi har lyst til å leie leilighet 2-3 uker i Spania. Har noen venner med familie som har leilighet der så tenkte å leie et sted i nærheten av de. Lyst til å reise i juli, men pris og temperaturmessig så er det kanskje best å ikke ta det midt i fellesferien. Har i hvertfall lyst på litt sol og varme. I fjor hadde vi 3 uker i båten på vei nedover svenskekysten. Jeg var i starten av graviditeten og aldri vært så glad for å komme hjem fra ferie! Endelig en do man kunne kaste opp på som stod stille og ikke var på et offentlig sted! Blæh! I år skal jeg kose meg maks uansett hvor vi er! Helst på et varmt sted bare :) Takk for tips og fint og se det er flere som skal reise med liten baby.
 
Vi tar det veldig som det kommer, blir nok korte turer på hytta, nordover og kanskje til Sverige. Ikke fordi vi har en liten baby da, men fordi sommeren nok skal handle om å jobbe på huset. Skulle gjerne reist hele sommeren... Sukk... :)
 
Tviler på det blir noen sydentur i år, da valpen har brukket beinet, og det er meget kostbart :(
Men håper på at vi kan ta en tur til Dyreparken - den kommende storesøsteren elsket det i fjor!
Og det samme med Legoland :) Ellers har vi jo familiehytta ved kysten som vi kan bruke :)
 
Vi tar sommeren som den kommer! Vet ikke hvordan det er å ha baby i hus og hvor mye overskudd man vil ha, så regner med at det blir non hytteturer og norsk sommer! Mye man kan gjøre i storbyen ;)
 
I sommer tenker vi feriere i nærområdet.. Kansje noen hytteturer.. Lage hage, flyttet inn i nytt hus sommeren som var..
Ellers så planlegger vi sydentur i oktober/november. Tenker da to uker på Tenerife eller GrandCanaria..

Noen som har tips til fine barnevennlige hotell en av disse plassene?
 
Back
Topp