Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg. Hvor gammel er baby når dere reiser til Kypros?Kypros i 14 dager med familien min, og larvik en ukes tid og så hytta vår
Ordnet pass idag!
Han er akkurat 3 mnd. Har fått 3mnd kontroll 1,5 uke før så han får vaksine før vi drar.. ta det opp med hs på 6 ukers.. min var ikke bekymret i alle fall..Så digg. Hvor gammel er baby når dere reiser til Kypros?
Har veldig lyst til å reise til Spania, men skeptisk da han ikke blir vaksinert før han er 3 mnd
Så bra han ble vaksinert før da. Da hadde ikke jeg heller vært bekymret.Han er akkurat 3 mnd. Har fått 3mnd kontroll 1,5 uke før så han får vaksine før vi drar.. ta det opp med hs på 6 ukers.. min var ikke bekymret i alle fall..
tror ikke det er så veldig skummelt. Min hs kom med et godt poeng:Så bra han ble vaksinert før da. Da hadde ikke jeg heller vært bekymret.
Er mer bekymret for å dra før vaksinasjonen
Reiser dere før eller etter vaksinering?Vi har bestilt tur til Kreta, er veldig spent på å fly med frøkna [emoji5]️
Nei, hun har fått første vaksine da. Hun er født 22. April og vi reiser 28. August, så er akkurat innafor med første vaksine. Helsesøster mente at det skulle gå fintReiser dere før eller etter vaksinering?