Hvor skal dere reise i sommer?

Kypros i 14 dager med familien min, og larvik en ukes tid og så hytta vår :-)
Ordnet pass idag!

Kypros i 14 dager med familien min, og larvik en ukes tid og så hytta vår :-)
Ordnet pass idag!
Så digg. Hvor gammel er baby når dere reiser til Kypros?
Har veldig lyst til å reise til Spania, men skeptisk da han ikke blir vaksinert før han er 3 mnd

Så digg. Hvor gammel er baby når dere reiser til Kypros?
Har veldig lyst til å reise til Spania, men skeptisk da han ikke blir vaksinert før han er 3 mnd
Han er akkurat 3 mnd. Har fått 3mnd kontroll 1,5 uke før så han får vaksine før vi drar.. :-) ta det opp med hs på 6 ukers.. min var ikke bekymret i alle fall..

Han er akkurat 3 mnd. Har fått 3mnd kontroll 1,5 uke før så han får vaksine før vi drar.. :-) ta det opp med hs på 6 ukers.. min var ikke bekymret i alle fall..
Så bra han ble vaksinert før da. Da hadde ikke jeg heller vært bekymret.
Er mer bekymret for å dra før vaksinasjonen

Så bra han ble vaksinert før da. Da hadde ikke jeg heller vært bekymret.
Er mer bekymret for å dra før vaksinasjonen
tror ikke det er så veldig skummelt. Min hs kom med et godt poeng:
- de er så små at de ikke krabber eller tar ting inn i munnen
- de får morsmelk og derfor også beskyttelse gjennom det
Dvs de blir lite eksponert for ukjente bakterier når de er så lite mobile :-)

Men skjønner jo det hadde vært en trygghet

Ingen spesielle planer, men håper vi kan leie en hytte og få med oss mange av svigerfamilien. :) Det er så koselig!

Blir en liten tur til danmark på meg og prinsen :-) Mamma og pappa har sommerhus der :-D Sambo skal male stua og soverommet i mens vi er borte!

Vi skal til Tyskland, Danmark og en liten tur til Praha. Kan liksom ikke mure oss inne med en 3-åring. Reiser sammen med svigers, venner eller mine foreldre da.

Vi skal bare på hytta, samt til Sverige hvor vi har leid et sommerhus. I september reiser vi to uker til Alcudia-vil vente med å reise til syden til den verste varmen har gitt seg og mini har blitt fem mnd.☺️

har igrunn ingen planer.. sambo skal visst bare ha ei uke ferie! og jeg må begynne å leite jobb når lillen er 6uker
men tenker å ta en tur på hytta til bestemor&bestefar! er så digg uten tv og strøm ;) (bortsett fra agregat som vi ikke får bruke hvis det ikke er høyst nødvendig)

Har leid oss hus ei uke i Grimstad. Kjører fra trheim. Har to fireåringer i tillegg til lillebror, så føler vi må gjøre noe. Skal i dyreparken et par dager og besøke noe slekt. Ellers blir det hytta med mine foreldre og ei uke hos svigers på sunnmøre.

Blir nok for det meste hjemme. Håper været blir like bra som i fjor, for vi har tenkt oss mye på båttur! I September reiser vi til Rhodos, tenker den verste sydenvarmen har gitt seg da :)

Back
Topp