Hvor skal dere feire jul i år?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Vi skal feire hjemme hos oss selv:santa Vi har feiret hjemme i 7 år og synes det er mest kos og avslappende:rendeer Vi har alltid besøk av min pappa, svigerfar og min mormor på julekvelden:Heartred
 
Vi skal også feire hjemme hos oss selv og pleier det:) det lå egentlig an til at det ble bare oss i år. Men vi er jo seks stk bare vi så det er greit det også. Men så ble det svigers i siste liten fant ut at de kunne komme likevel :)
 
Vi skal være hos svigers. Jeg og min mann er fra to forskjellige steder, og feirer annenhvert år hos min og hans familie. Så i år setter vi oss på flyet med 2 barn og masse bagasje og tilbringer 8 dager hos svigers:) Er litt stress å reise ettersom vi først må kjøre bil til flyplassen, ta fly, vente 2 timer på flyplassen, ta shuttlebuss og deretter hurtigbåt, og så må familien hans hente oss med bil. Barneseter til bil har de heldigvis, så det slipper vi å ta med. Men bortsett fra det, så er det jo deilig å slippe matlaging og alt det andre. Vi skal bare slappe av og kose oss:D
 
Har i mange år nå feiret hjemme med mann og barn. Svigermor har ofte vært hos oss i jula, men hun døde for 2 år siden. Mannen min sier han ikke er så glad i jula og har lyst til å reise bort. Men ettersom jeg jobber som sykepleier har jeg aldri fri i jula..... og nå har jeg permisjon og vi kunne vært ute å reist, så passer det ikke fordi den lille er for liten og vi ikke har råd :rolleyes::hilarious: Vi har bestemt oss for at vi ikke skal lage masse julemat hver dag, og heller ta det mest mulig med ro.
 
Jeg har sagt at så lenge vi har små barn og rutiner som er viktig å følge så skal vi feire hjemme. Da kan de som vil det heller komme til oss. Svigermor synes det er kjempedeilig å komme seg litt ut, hun bor på gård med alle sine barn og barnebarn i husene rundt utenom oss. Svigerfar derimot vil helst ikke bevege seg en meter :smiley-ashamed004 Vi har derimot hatt svigers her på så mange søndagsmiddager utover høsten for at svigerfar skulle synes det hørtes ut som en god ide når vi spurte :smiley-angelic006 så vi blir tilnærmet hele min manns familie hos oss :)
 
Back
Topp