Hvor skal babyene sove?

I midten. Iallefall i starten mtp amming. Ellers kommer vi til å ha sprinkelsenga inne på rommet vårt. Minsten får ikke eget soverom da vi bare har 3. Men vi er på husjakt da :)
 
Next to me seng inntil vår seng på natten. Babyneste hvis han liker det [emoji3] (storebror brukte det ikke mye) så sprinkelseng / lekegrind på dagen!
 
Har kjøpt chicco next2me til å bruke de første månedene inntil vår seng på natten (tenker og å bruke denne som reiseseng på hytten og hos svigers den første tiden). På dagen må vi vel ta det litt som det kommer men babynest eller ute i vogn evt. i sprinkelsengen...

Har no alle alternativene, så får vi ta det som det kommer tenker jeg [emoji23]
 
Her blir det sikkert mest soving på brystet til meg og pappaen [emoji173] ellers har vi vugge til natten hvis ikke hun sover i vår seng. Tar det som det kommer. Men babynest, bæresele/sjal og vippestol i liggestilling i tillegg til å sove så mye som mulig på brystene våres [emoji4]
 
Bedside crib / samsoving i begynnelsen.

På sikt (etter 3-4mnd kanskje?) i sprinkelseng. Håper jeg.

På dagtid i bæresjal eller i babysetet til tripp trapp stolen.
 
Vi skal ha vugge til babyen på vårt rom og spinkelseng på barne/gjesterommet :)
 
Har kjøpt chicco next2me til å bruke de første månedene inntil vår seng på natten (tenker og å bruke denne som reiseseng på hytten og hos svigers den første tiden). På dagen må vi vel ta det litt som det kommer men babynest eller ute i vogn evt. i sprinkelsengen...

Har no alle alternativene, så får vi ta det som det kommer tenker jeg [emoji23]

Har også kjøpt en sånn seng. Så har vi en sprinkelseng etter storebror.
 
Blir bedside crib i starten, så flytter hun på eget rom etter hvert, med sprinkelseng. Har Leander-vugge som skal brukes på dagtid, og vogn når det blir varmere[emoji4]
 
Babynest og samsoving i begynnelsen. Og vogn, vugge og sprinkelseng etterhvert . Har også lekegrind:)
 
Har en sånn next to seng og babynest som jeg håper funker, mulig jeg er litt vel optimistisk [emoji6] Også prøver jeg å finne min gamle vugge til dagen, i tillegg vogna når det er mulig [emoji4]
 
Babynest i midten første tiden så har vi baby krybbe/vugge inne på rommet vårt før hun flyttes inn til storesøster når tiden er rett for det:) Førstemann sov på rommet vårt til hun var 7mnd tror jeg men tror nestemann går raskere inn på eget rom , får se ang amming:)
 
Back
Topp