Hvor skal baby sove?

Har bedside crib på soverommet til nattsoving og babynest og vogn til soving på dagtid.

Hvor tenker dere at babyen skal sove fra dere kommer hjem? Vi har et babynest, sprinkelseng og vugge. Tenker at det kan være lurt å ha vugga nede på stua og at vi kanskje må ha sprinkelsenga inne på soverommet vårt med babynestet oppi. Men igjen så synes jeg at lille blir så langt unna når han skal ligge oppi sprinkelsenga.. [emoji848] spesielt med tanke på nattamming osv, hadde vært snedig å hatt ei lita vugge ved senga kanskje.. vært koselig å hatt han i senga vår i babynestet også, men jeg er så redd for at jeg skal legge meg oppå han osv om natta [emoji33] hva tenker dere?

Kan dere ta ned sprinkelene på ene siden? Isåfall kan dere jo bare ha den nede, og babynest oppi, da blir det jo litt som ei vugge :D evt bare la være og montere sprinklene på ene siden (dersom det lar seg gjøre på den sengen) frem til han er en "flight risk" :p

Sprinkelseng i rommet vårt, men blir kanskje til at mannen soveri det andre rommet om det blir mye nattevåk. Da kan baby sove i nestet ved siden av meg :)

Kan dere ta ned sprinkelene på ene siden? Isåfall kan dere jo bare ha den nede, og babynest oppi, da blir det jo litt som ei vugge :D evt bare la være og montere sprinklene på ene siden (dersom det lar seg gjøre på den sengen) frem til han er en "flight risk" :p
Vi har kjøpt sånn sprinkelseng fra IKEA hvor du kan ta av ene siden. Vi sksl montere den nå i helgen og se hvordan vi kan ha den i forhold til vår seng :-)

Her blir det sprinkelseng på vårt soverom og vugge/vogn på dagtid. Dere som velger sprinkelseng, bruker dere sengekant/babynest? Hører flere sier at man ikke bør bruke det pga. fare for krybbedød [emoji45]

Det blir bedside crib første månedene, og så sprinkelseng på eget rom. Har kjøpt nest hun kan ligge i i sofaen, mellom oss i sengen etc.

Hmmm..... vet ikke om jeg skal ha vugga på rommet vårt eller i stua... babysenga blir stående på rommet hun skal få.

Back
Topp