Hvor sitter barnet når dere handler?

ORIGINAL: Scorp80

ORIGINAL: ns87

Sitter i den man trekker ut på handlevognen[:)]

Men hvis jeg ikke har hatt tier så har jeg brukt baby sete[8D] Men nå er det slutt på det. så nå brukes den som trekkes ut[:)] Men når jeg holder på handlevognen så må jeg holde så hun ikke skaller. hun er litt vaglete i sete noen ganger[:D]

Hun sitter i den man trekker ut, men er fæl til å snu seg og prøver å få tak i varene så det blir en del styr [:D]

Samme her! Hun liker å ha oversikt. I babysetet prøver hun bare å sette seg opp hele tida.

vi triller mest på butikken vi, så han sitter mest i vogna. Men hvis ikke vi har vogna så sitter han i den uttrekkbare dingsebomsen på handlevogna[:)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Pliiingrid

Sitter fortsatt i babysetet! Han er så liten at han faller ut på alle sider om jeg plasserer han i det andre setet.

Er ikke liten her, men han er så kålorm at han faller ut der om vi plasserer han i den man drar ut.

Kan jo sette de i selve vogna, så sant en ikke skal handle masse at det ikke er plass til knøttet.

haha! det gikk SKIKKELIG bra!! tryna så fælt at jeg så ruter i panna hans....[8|] men mulig mammaen ikke trenger å råkjøre rundt hyllene å da....[:)] gikk kjempefint en gang vi skulle handle både bleier, dopapir OG tørkepapir - da bygde vi bare rundt han[;)]

ORIGINAL: Bambling

Han har sittet i den man trekker ut siden han var ca 7-8 måneder hvis jeg ikke husker helt feil [:)]

Sitter fortsatt i babysetet! Han er så liten at han faller ut på alle sider om jeg plasserer han i det andre setet.

Er ikke liten her, men han er så kålorm at han faller ut der om vi plasserer han i den man drar ut.

Kan jo sette de i selve vogna, så sant en ikke skal handle masse at det ikke er plass til knøttet.

Vi handler som regel for to uker når vi drar i butikken. [:)]
Men vet ikke om det hadde gått så mye bedre der, for jeg syns de svenske handlevognene er så lave i sidene. Tror Sander hadde lett detti ut da..

Er skummelt når de skal stå, derfor så sitter aldri Oliver der. Var med venninna mi for noen år siden på butikken, hun hadde med seg barnebarnet sitt, og hun stupte ut av handlevogna med hodet først [&o]

Vi handler som regel for to uker når vi drar i butikken. [:)]
Men vet ikke om det hadde gått så mye bedre der, for jeg syns de svenske handlevognene er så lave i sidene. Tror Sander hadde lett detti ut da..

Er skummelt når de skal stå, derfor så sitter aldri Oliver der. Var med venninna mi for noen år siden på butikken, hun hadde med seg barnebarnet sitt, og hun stupte ut av handlevogna med hodet først [&o]

Usj, kan tenkte meg den dårlige følelsen hu hadde etterpå da [&o]

Hun hadde det ja, og jeg ble jo helt fra meg. Jenta kastet opp mens vi fortet oss ut av butikken, var rett til legen uten å ringe på forhånd.
Gikk bra, fikk en saftig bra kul i panna.

enten i den vi trekker ut, men da må hø følges med hele tiden, gått fra å ikke kunne noe til plutslig være en liten akrobat.. iiiiiikk. eller så sitter ho i bilstolen sin oppi en ekstravogn, eller så klart i sin egen trillevogn. går ofte på butikken.

Back
Topp