Hvor sitter barnet når dere handler?

linko

Forumet er livet
Når dere handler mat og har med minsten, bruker dere babysetet på handlevognen eller sitter h*n i den man trekker ut?

Sitter i setet som trekkes ut på vogna. Hver gang han settes der så ska han holde ut på sidene, flink å holde seg fast [;)]

den sittedelen i vogna man trekker ut..og han har vel sotte der i alle fall i 3 mnd(når han er med å handler da)

Alma sitter også i den man trekker ut. Men kan ikke ta øynene vekk fra henne, for hun er en ål oppi der. Skal ta på alle varene som finnes. Og aller helst skal hun sjå på d som skjer bak henne! [8|][:D] Må gi henne en vare hun kan holde fokus på fort som svint! [8D]

Eg har som regel med trille når vi er sta å handler, ellers setter eg ho i setet man trekker ut...

Sitter i den man trekker ut på handlevognen[:)]

Han sitter i det man trekker ut.

ORIGINAL: ns87

Sitter i den man trekker ut på handlevognen[:)]

har faktisk ikkje tenkt over att han e så stor att han kan sitte i setene man trekker ut :P hahaha.. Så til dagsdato har han sotte i sånn baby sete :P Men må nok gå over til de man trekker ut ja :P hehe

ORIGINAL: Sorland

Sitter i setet som trekkes ut på vogna. Hver gang han settes der så ska han holde ut på sidene, flink å holde seg fast [;)]

ORIGINAL: Bambling

Han har sittet i den man trekker ut siden han var ca 7-8 måneder hvis jeg ikke husker helt feil [:)]

Sitter fortsatt i babysetet! Han er så liten at han faller ut på alle sider om jeg plasserer han i det andre setet.

han sitter som oftest i den man trekker ut, men han er så aktiv at noen ganger setter jeg han nede i selve vogna også..da får han se og ta på varene..hehe[:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Pliiingrid

Sitter fortsatt i babysetet! Han er så liten at han faller ut på alle sider om jeg plasserer han i det andre setet.

Er ikke liten her, men han er så kålorm at han faller ut der om vi plasserer han i den man drar ut.

Kan jo sette de i selve vogna, så sant en ikke skal handle masse at det ikke er plass til knøttet.

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Pliiingrid

Er ikke liten her, men han er så kålorm at han faller ut der om vi plasserer han i den man drar ut.

Her har vi også ei lita tuppe, men pga hun er så aktiv bare griner hun om hun sitter spent fast i babysetet. I hundre i det andre setet, men må hele tiden følge med, ellers detter hun gjennom sidene... [:)]

Her har jeg av ren vane satt Emma i babysetet jeg. Har ikke tenkt noe over det tidligere, før jeg var i buikken i dag. Spørs nok om ikke Emma skal få slippe babysetet neste gang. Men hun trives i det og hun, men JEG får vel bare innse at hun har blitt stor jente nå.[:)] 

Back
Topp