Hvor shaver du deg?

LeneChr

Forumet er livet
Lar du håret gro, etterlater du en liten stripe eller gjør du som brasilianerne?

Jeg shaver alt bort "down there".[:D] I tillegg shaver jeg legger, lår og armhuler. I tillegg vokser jeg øyenbryna, og så flaut som det enn er så innrømmer jeg at jeg også passer på å nappe bort noe uønsket hår både på overleppa og noen få fra navlen og ned[:'(]

ORIGINAL: pink-girl20

her går det i glattbarbert,kan ikke fordra og ha hår værken på bena,under armene eller nedentil[:D]
jeg må da innrømme at jeg faktisk napper bort di håra jeg har fått under navlen,dem har kommet under graviditeten
og jeg bare MÅ ta dem vekk,selv om jeg ikke burde gjort det[:D]

Puh, godt det ikke bare er meg[;)]

Enig enig!! Hater sånn uønsket hårvekst[:@]

sku gjerne tadd laserbehandling på alle kroppshåran æ har.. ser jo ut som arne markussen... [:@]

Misunnelig!! Har mørkt hår everywhere. Kunne tro king kong var broren min[:D][:D]

Jeg bruker også bare høvel med såpe og vann. Fungerer veldig bra. Jeg får røde prikker hvis jeg barberer mot håra, så passer på å barebre veien håra vokser. Og så jevnlig som mulig, ellers begynner det å klø.

ORIGINAL: lillemæj

sku gjerne tadd laserbehandling på alle kroppshåran æ har.. ser jo ut som arne markussen... [:@]

oh you sexy sexy thing[:D][:D][:D][:D][:D]

Barberer meg på legger å under armer, og på musa. Av og til har eg ei lita stripe, viss an blir skjeiv så tar eg alt. Har og sånn dumme mini vei viser!!!

Back
Topp