Hvor selges?

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Er det mulig!!! Dette er den eneste grøten David vil ha, å nå var det tomt på den butikken jeg har handlet de på. Å jeg har vært over alt og letet, men ingen har den!! Noen tips om hvor de kan ha denne? Hvis dere har sett den før da..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    202,1 KB · Visninger: 67
Vi kjøper den på Kiwi:-)

Japp:-) Spørs om du må mase på dem til de tar inn da...

De har på Kiwi her og. Så på barnematen senest idag for å se hva jeg skal begynne med ;)

Hag ikke sett den her heller, men den så skikkelig god ut! Jeg må tilsette pæremos i grøten for at W skal spise nå etter at jeg byttet ut mm med vann. Jo søtere jo bedre :-)) skal se om jeg får tak i denne .

Hag ikke sett den her heller, men den så skikkelig god ut! Jeg må tilsette pæremos i grøten for at W skal spise nå etter at jeg byttet ut mm med vann. Jo søtere jo bedre :)) skal se om jeg får tak i denne .

Ja, det har jeg og måtte gjort. Men ikke nå. Er jo så herlig, vil jo ha mer og mer, så han liker ihvertfall den godt:)

Ja, det har jeg og måtte gjort. Men ikke nå. Er jo så herlig, vil jo ha mer og mer, så han liker ihvertfall den godt:)
Det er jo kjempe bra:-)) hadde håpet at grøt gjorde at han sov bedre.. Hadde jo en uke nå hvor han har sovet godt, men litt usikker på om det er grøten siden vi har hatt litt urolig netter nå. Men går ve opp og ned:-)

Det er jo kjempe bra:)) hadde håpet at grøt gjorde at han sov bedre.. Hadde jo en uke nå hvor han har sovet godt, men litt usikker på om det er grøten siden vi har hatt litt urolig netter nå. Men går ve opp og ned:)

går veldig opp og ned her og, nå får han grøt morgen og kveld, mye kjekkere og gi han grøt når han spiser også, istedenfor at han skal grine når han får grøt. Får ta en runde og se om det er noen som selger den for jeg trenger snart mer.

Den har jeg faktisk ikke sett før, men den så veldig god ut!

* æpp'n *

Kanskje han blir våken av banan da! Er jo MYE karbohydrater og sukker i banan som er med på å kvikke oss opp. Leste i lettlaget barnemat av Margit Vea at de ikke anbefaler å gi banan på kvelden. Legger ved et bilde :)ImageUploadedByBV Forum1372198500.963523.jpg

*mobil app*

Der har du et poeng! Jeg har grøt med mais og banan jeg da, blir kanskje noe annet. Han sovner nå greit til kvelden. Kan tenke meg avokado er bra til kvelds da den er feit:-)

Sovner utrolig fort om kvelden fortiden, så tror ikke det er noe problem med banan, har hørt det at de sier de kan bli hyperaktive av banan:p

Ja det syns jeg og, men idag fikk han ein de selge overalt så jeg ikke har fått i han før, å den gikk ned på høykant:) så da lover det bra fremover
Så bra:-) i kveld jeg nesten en hel porsjon grøt, bare litt mindre pulver så den ikke ble så tykk.. Spent på natten;-) hadde vært Guds gave hvis han sov litt lengere!

Så bra:) i kveld jeg nesten en hel porsjon grøt, bare litt mindre pulver så den ikke ble så tykk.. Spent på natten;-) hadde vært Guds gave hvis han sov litt lengere!

Forstår jeg veldig godt, her vokner han for han vil ha tutten om natta, flere ganger, så får ikke så mye sammenhengende søvn:/ slitsomt. Nå di to siste nettene har han ville ha melk og. Så vvokner han kl 6 å får melk men da sovner han igjen i 1 Time- 1 og ein halv. Han her får grøt morgen og kveld nå. Gir nesten full porsjon(80ml vann)

Back
Topp