Jeg vil ha flere pysjer uten bein og med glidelås! Hvor selger de det? Blir gaaaal av de knappene midt på natten altså![;)] Det er jo rene iq-testen[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
følger med på denne jeg! [:D]ORIGINAL: kajann
Men må si det at jeg hadde noen med glidlås, og jeg likte ikke de, for jeg følte at de kom helt opp i halsen på henne og lå der og irriterte... men det er min erfaring da, sikkert mange som er uenig med meg[8D]
ORIGINAL: Mammaslilleklump
Lindex på amfi.. Kan jo ta en tur sammen i neste uke?? Aron ligger med feber i dag.. Så jeg vil ikke drasse rundt med han ..:s men vi må på pysj hamstring vi og!! :)
ORIGINAL: Superlilje
ORIGINAL: Mammaslilleklump
Lindex på amfi.. Kan jo ta en tur sammen i neste uke?? Aron ligger med feber i dag.. Så jeg vil ikke drasse rundt med han ..:s men vi må på pysj hamstring vi og!! :)
Ja, det hadde vært kjekt [:D] Huff, stakkar Aron, feber er ikke kjekt.. Adele har heldigvis aldri hatt det.
ORIGINAL: Astrid1981
Arvet en hel gjeng reflex-pysjer uten føtter og med glidelås. Verdt å sjekke Relex/barnas hus :)
Selv er jeg litt omvendt -foretrekker de med føtter, amalie spaker av seg sokkene hele tiden. finner igjen enslige sokker overalt! [;)]
ORIGINAL: vynne86
Reflex har 2 pakker til 129.-. De er med glidelås og uten føtter, vanlig bomull og veldig gode syns jeg [:)] tror du får kjøpt de på barnashus butikker [:)]