Hvor selger de?

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Jeg vil ha flere pysjer uten bein og med glidelås! Hvor selger de det? Blir gaaaal av de knappene midt på natten altså![;)] Det er jo rene iq-testen[8D]

følger med på denne jeg! [:D]

Lindex har i hvertfall med glidelås[;)]

Oki, da bør de ihvertfall ha på det lokale senteret her, så jeg får vel overtale mannen til å kjøre meg dit en dag [;)]

da blei det unnskyldning for å dra på cubus da gitt[:D] yeeej!

ORIGINAL: kajann

Men må si det at jeg hadde noen med glidlås, og jeg likte ikke de, for jeg følte at de kom helt opp i halsen på henne og lå der og irriterte... men det er min erfaring da, sikkert mange som er uenig med meg[8D]

samme her [:)]

cubus og kappahl!

her i huset er det bare pysjer med glidelås om dagen, Emily er en liten kålorm og det gjør det ikke lettere med knapper da nei [;)]

ORIGINAL: kajann

Men må si det at jeg hadde noen med glidlås, og jeg likte ikke de, for jeg følte at de kom helt opp i halsen på henne og lå der og irriterte... men det er min erfaring da, sikkert mange som er uenig med meg[8D]

De jeg har med glidelås har sånn stoff øverst mellom glidelåsen og halsen.. Dårlig forklart, men ihvertfall en liten sånn ting glidelåsen går under, så den ikke irriterer[:D] Jeg får vel bare ta meg en shoppingtur og se hva jeg finner!

Lindex på amfi.. Kan jo ta en tur sammen i neste uke?? Aron ligger med feber i dag.. Så jeg vil ikke drasse rundt med han ..:s men vi må på pysj hamstring vi og!! :)

ORIGINAL: Mammaslilleklump

Lindex på amfi.. Kan jo ta en tur sammen i neste uke?? Aron ligger med feber i dag.. Så jeg vil ikke drasse rundt med han ..:s men vi må på pysj hamstring vi og!! :)

Ja, det hadde vært kjekt [:D] Huff, stakkar Aron, feber er ikke kjekt.. Adele har heldigvis aldri hatt det.

Arvet en hel gjeng reflex-pysjer uten føtter og med glidelås. Verdt å sjekke Relex/barnas hus :)

Selv er jeg litt omvendt -foretrekker de med føtter, amalie spaker av seg sokkene hele tiden. finner igjen enslige sokker overalt! [;)]

Ja det er ikke kjekt!! Han har en leke komis som nettop har begynt i bgh så han kommer med barnehage virusene... Hehe ( kompisen ligger hjemme med feber og:( ) så jeg regner med at aron er immun når han skal begynne i barnehagen:) hehe

ORIGINAL: Superlilje

ORIGINAL: Mammaslilleklump

Ja, det hadde vært kjekt [:D] Huff, stakkar Aron, feber er ikke kjekt.. Adele har heldigvis aldri hatt det.

ORIGINAL: Astrid1981

Arvet en hel gjeng reflex-pysjer uten føtter og med glidelås. Verdt å sjekke Relex/barnas hus :)

Selv er jeg litt omvendt -foretrekker de med føtter, amalie spaker av seg sokkene hele tiden. finner igjen enslige sokker overalt! [;)]

Vi bruker sovepose, så da trenger vi ikke føtter i pysjen eller sokker[:D] Tror det er en reflex-butikk her også, så får sjekke den da! (Det er det på amfi sant Mammaslilleklump? Ikke så kjent der jeg[8D])

Jeppsi har reflex på amfi:)

haha, jeg har kjøpt med glidelås på cubus.

ORIGINAL: vynne86

Reflex har 2 pakker til 129.-. De er med glidelås og uten føtter, vanlig bomull og veldig gode syns jeg [:)] tror du får kjøpt de på barnashus butikker [:)]

Takk for tips [:)] Satser på de har de på reflex-butikken her, for det er så langt til barnas hus.

Back
Topp