Hvor selger de ting til barneselskap (batman/spiderman)

gutt09jente11

Forumet er livet
VIPS, så har ferien gått, og vi skal til med barneselskap neste uke..
Hvor får jeg kjøpt tallerken, kopper osv med batman/spiderman??

Lekebutikk? Har sett der før iallefall :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Nille har mye fint :) ellers så trur jeg de har det på noen matbutikker også?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bursdagsiden.no

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

På toys r us, har de mye forskjellige temaer.
www.helti100.no har også mye billig.
nille, europris, lekebutikker osv har litt utvalg.

bursdagiboks.no

Nille, lekebutikker...

Det jeg ofte syns når jeg reiser i vanlige butikker ala Nille, Europris ol., så er de ofte utsolgt for ting som matcher. Så sist bursdag passet jeg på å bestille fra nettet. Jeg fant denne nettbutikken her: http://www.bursdagsiden.no/
Fikk varene raskt og de var rimeligst av de jeg fant når jeg satt og søkte rundt omkring :)
Fikk kjøpt alt som hørte til i Angry Birds, så gutten blei veldig fornøyd :D

Det jeg ofte syns når jeg reiser i vanlige butikker ala Nille, Europris ol., så er de ofte utsolgt for ting som matcher. Så sist bursdag passet jeg på å bestille fra nettet. Jeg fant denne nettbutikken her: http://www.bursdagsiden.no/
Fikk varene raskt og de var rimeligst av de jeg fant når jeg satt og søkte rundt omkring :)
Fikk kjøpt alt som hørte til i Angry Birds, så gutten blei veldig fornøyd :D

Ja, her er det spiderman som skal få bli med på selskapet :P
Hvor mange dager tok det til du fikk det? Selskapet her skal være neste onsdag.. Hvis jeg bestiller i dag, tror du jeg får det..?

I fjor ville min 2 åring ha Minnie. hamstret da nille hadde fått inn nytt parti 1 mnd før bursdagen

Ja, her er det spiderman som skal få bli med på selskapet :p
Hvor mange dager tok det til du fikk det? Selskapet her skal være neste onsdag.. Hvis jeg bestiller i dag, tror du jeg får det..?
Her bestilte jeg på fredag og hadde varene på mandagen :) Jeg skrev på bestillingen i kommentarfeltet at jeg måtte ha varene innen en spesiell dato og fikk da personlig svar om at det skulle ikke være noe problem.

Her bestilte jeg på fredag og hadde varene på mandagen :) Jeg skrev på bestillingen i kommentarfeltet at jeg måtte ha varene innen en spesiell dato og fikk da personlig svar om at det skulle ikke være noe problem.

Så flott, da tror jeg at vi bestiller der i dag :D Var mye kult fra spiderman ;)

Ebay, hvis du planlegger i god tid. :)

Back
Topp