Hvor søker dere fødeplass?

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Hvor søker dere fødeplass og hvorfor velger dere der? noen av dere bor jo kanskje mindre steder hvor det ikke er så mange alternativer, men for dere i Oslo-området f.eks.
 
Det blir Skien på meg, det er det nærmeste sykehuset (hvis vi rekker fram da, sykehuset er 2,5t unna :hilarious: ) sist fødsel endte i styrtfødel, heldigvis var vi allerede på føden pga vannavgang uten rier og når det først startet så gikk det 1t og 45min til hun var ute. Jeg har født der 3 ganger tidligere og er veldig fornøyd med føden og barsel:)
 
Har født mine 3 på Lillehammer sykehus. Ønsker å undersøke mulighet for hjemmefødsel denne gangen!
 
Jeg har søkt på Aker!
Lystgass, hotell, bra med parkering og nærhet til de store spesialiserte i Oslo sentrum :)
 
Jeg tilhører februar/mars men stikker hodet innom her. Jeg har søkt fødeplass Ahus Nordbyhagen da vi planlegger å flytte til Lillestrøm (10 min unna). Jeg er typ nærmeste nabo til Ahus Kongsvinger per dags dato (5 min gåavstand) og skal ha all oppfølging som OTUL og OUL her ettersom vi bor i Kongsvinger nå. Tanken er at det er enklere å søke seg fra Nordbyhagen til Kongsvinger kontra omvendt og for alt jeg vet så kan det være vi ender opp med Kongsvinger. Det eneste jeg syter med når det kommer til Kongsvinger er at de ikke har barnelege på huset, så dersom det skulle skje noe så føler jeg på at hjelpen ikke er like nærme som den er på Nordbyhagen :)
 
Sniker fra januar.
Ahus i Lørenskog :happy: vi har kjøpt hus og flytter fra Jessheim og tilbake til Fjellhamar (er oppr. fra Lillestrøm) om tre uker:angelic:
 
Back
Topp