Hvor Romantisk er du, TEST!!!

~Kathrine~

Forumet er livet
Test å se hvor romantisk er du:

Mitt svar ble:
Score: 73%
Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Her er testen:

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=35050

Du er...
Romantisk:
Score: 76%

Fikk 83% jeg... fikk sambo til å ta den oxo han fikk 73%[:D]

Noe romantisk:

Score: 66% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Helt uenig her - bare fordi jeg synes det er romantisk å slippe å stå på kjøkkenet, velger en film jeg vet kjæresten vil like og ikke leser shakespeare?? [:'(]

Nei, er ikke jeg romantisk så vet jeg ikke..... [:D]

Romantisk:

Score: 76% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Du er...
Noe romantisk:

Score: 60% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Neeeeheeeeiii, det stemmer da ikke......?????!!!! Jeg trodde jammen jeg var romantisk, jeg!!! Men tydeligvis ikke på alt.... [&o]

Jeg er 80% romantisk jeg[:)]

Noe romantisk:

Score: 56%

Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Det stemte helt perfekt egentlig[:D]

Noe romantisk:

Score: 53% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Noe romantisk:

Score: 66% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

fikk 63... noe romantisk... tror d stemmer ganske bra, er ikke av den mest romantiske typen.. [;)]

Du er...
Romantisk:

Score: 83% Røde hjerter svirrer rundt i hodet ditt som bier rundt en honningkrukke. Du vil gjerne overraske partneren og er kreativ som få. Forhåpentligvis er han eller hun like romantisk, ellers fortjener vedkommende en pokal for lange timer i kinosalen med Meg Ryan, Julia Roberts etc. I dine øyne skal dere leve lykkelige sammen for all tid. Pass deg for å forvente for mye av partneren. Fiskepinner på en hverdag kan godt nytes uten stearinlys, og det er lov å være litt kjedelig også.

Ikke så veldig overrasket egentlig[8|]

Du er...
Absolutt ikke romantisk:

Score: 23%
Du er omtrent like romantisk som en villfaren oter på landlov. Stearinlys og dikt er for feiginger, kjærlighet er enkelt nok. Enten så er man sammen med en person eller ikke. Du foretrekker å uttrykke deg med ord fremfor handling, og hvis du plutselig skulle finne på å overraske kjæresten ville hun/han nok blitt litt mistenksom.

HA HA HA HA, no måtte eg le litt!!! Morsomt! [:D]
Villfaren oter på landlov he he he [:D]. Men ein ting er ikkje sant: eg liker veldig godt å tenne stearinlys i ny og ne, det er koselig det! [;)]

Jeg er (tro det eller ei[:D]):
Noe romantisk:

Score: 63%

Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Score: 63% Romantikk er ålreit i ny og men du takler ikke for mye av det. Et stearinlys under en middag ved en spesiell anledning er ok, men hele soverommet dekket er ikke helt din stil. Husk på at en liten innsats kan gi stor avkastning. Selv om du ikke er noen diktskriver viser en blomsterbukett i ny og ne at du i hvert fall har tankene hos partneren når han/hun ikke er der.

Dette kan nok stemme...føler meg egentlig ganske romantisk, men er enig i at det kan bli for mye av det gode også.

53% her,noe romantisk,kan nok stemme det.

jeg ver 70% romantisk. stemmer vel egentli også, til en viss grad![:D]

53% her

ORIGINAL: lilletrille

Du er...
Absolutt ikke romantisk:

Score: 23%
Du er omtrent like romantisk som en villfaren oter på landlov. Stearinlys og dikt er for feiginger, kjærlighet er enkelt nok. Enten så er man sammen med en person eller ikke. Du foretrekker å uttrykke deg med ord fremfor handling, og hvis du plutselig skulle finne på å overraske kjæresten ville hun/han nok blitt litt mistenksom.

HA HA HA HA, no måtte eg le litt!!! Morsomt! [:D]
Villfaren oter på landlov he he he [:D]. Men ein ting er ikkje sant: eg liker veldig godt å tenne stearinlys i ny og ne, det er koselig det! [;)]

Ha ha ha, dette står det respekt av! Ikke noe dill og tull, sånn er det bare! Selv fikk jeg 53%, hadde ikke drømt om at det skulle bli "så mye"...

Back
Topp