Hvor reiser dere helst på ferie med barn?

Har reist mye med barna, men beste ferieminne med ungene var da vi var i karibien. Totalt avslapning, ferie på deres premisser og litt opplevelser:)

Vi drar verden rundt med de:)

Vi liker å reise langt når vi først drar. I sommer var vi 2,5 uker i USA, og det var en uforglemmelig opplevelse! Men vi reiser også en del lokalt, og tilbringer mye tid på hytta vår, eller i campingvogna til svigers :)

Helst steder i Norge. :) Blir mer utenlands når ungene er større, tenker jeg. Syns ikke det er så mye vits med så små barn.

Det beste ferieminnet var sommeren i fjor. Vi var ikke langt unna, tror det tar en time å kjøre.
Hytte med flott, privat strand. Nydelig vær hele uka - bading og kos med ungene hele dagen, pils og skravling på brygga med naboene på kvelden.

Helst så langt unna som mulig og så lite "syden" som mulig.

Beste ferieminnene har vært på feriene i USA, dubai , Karibien og cruiseturene.

Hvor som helst, så lenge det er tilrettelagt for både barn og voksne. Var i Danmark i sommer med ettåring. Artig for ham, men allikevel litt for mye. Han hadde fått mye mer utav det om et år eller to.

Siden frøkna sin favoritt et markeder, så er det de beste feriene. Da er vi på markeder i Norge og hun treffer på venner som hun leker med hvert år og det er så fritt. Men ellers så må jeg si at de 2 ukene i Sarajevo vi hadde med ei venninne og hennes sønn for noen år siden var helt fantastisk. Jeg liker virkelig godt den byen :)

Vi reiser stort sett bare til familie, men er langt nok når det er 150 mil unna :) Sist tok vi bare en tur på barnas båt og det holdt i massevis for våre 3 for ei stund :)

De første årene feriere vi mest lokalt, men reiser jo å besøker familie i det å så store utland når de har fått alle vaksinene som legen har sagt ja til :-)

Ja takk begge deler:)

Mine beste ferie minner er fra gården hos besteforeldrene mine

På hytta eller på camping!

Mitt beste ferieminne er nok feriene vi hadde med besteforeldrene være når vi var små <3 Vi pleide dra til hytta dems.. Den lå rett ved sjøen!! Der bada vi, fiska vi og koste vi oss masse!!

Nå er gullet mitt bare 7 uker, men jeg regner med at jeg kommer til å ta henne med på både sydenturer og ferieturer rundt i Norge :)

Back
Topp