Hvor raskt tar blødningene seg opp ved sa/kjemisk??

Nr 2 : )

Flørter med forumet
Har aldri opplevd det før. IKM i dag. Begynte med rosa slim i 1130 tiden. Blødd bittelitt i bind ellers lite, men alltid litt på papiret. Ganske friskt og rosa. Magesmerter litt av og på, ikke veldig kraftig. Mistet symptomer da, så vet at dette går galt. Vil egentlig bare at det skal brake løs så jeg kan bli ferdig.
 
Så trist at du opplever dette :HeartredHar ikkje opplevd kjemisk, men 3 SA og 1 MA . Det har ikkje vert likt kvar gang, men første gangen tok det bare en dag fra første blodspor, til kraftig blødning. 2. gang var også ganske lik denne, mens siste gang så blødde eg lite i en uke. Var på UL, og så et bankende hjerte, men 5-6 dager senere var det full blødning med koagler, smerter og full pakke, så det var ingen tvil. Ved MA fikk eg piller, så det kom med en gang. Så alt fra en dag, til en ukes tid har eg opplevd. Men det er nok ingen fasitsvar her. Vi er alle forskjellige. Håper det går bra med deg.
 
Da jeg hadde kjemisk i oktober så startet det likt som med deg, men innen et par timer tok smertene seg opp og jeg blødde ganske mye. Men det var ikke like vondt som da jeg hadde en MA noen måneder før, det var bare mer som en litt kraftig mens. Blødde i 4-5 dager, og det gjorde ikke vondt ettet den første dagen.

Trist du må gå igjennom dette, håper prosessen går fort og greit.
 
Takk for svar. Skjønner det er store forskjeller. Jeg trodde alltid at det bare ble veldig vondt og kraftig blødninger med en gang. Men det lar vente på seg her også. Ikke noe gøy å vente på at det skal skje..
 
Takk for svar. Skjønner det er store forskjeller. Jeg trodde alltid at det bare ble veldig vondt og kraftig blødninger med en gang. Men det lar vente på seg her også. Ikke noe gøy å vente på at det skal skje..

Hvis det ikke skjer noe mer i løpet av dagen ville jeg bestilt time hos legen og målt hcg. Det er ikke nødvendigvis sikkert at det går galt nå.
 
Hvis det ikke skjer noe mer i løpet av dagen ville jeg bestilt time hos legen og målt hcg. Det er ikke nødvendigvis sikkert at det går galt nå.
Ja, hvis det ikke blir mer så kan det kanskje være ma. Har tatt tester og synes de er svakere. Det murrer i mage og rygg nå, så føles ut som noe ikke er som det skal.
 
Back
Topp