Hvor raskt kan man begynne neste IVF?

twinanne

Forumet er livet
Bare så jeg er litt forberedt. Jeg er i min første IVF nå, så jeg lurer på derom denne ikke skulle bli positiv, når kan jeg starte neste IVF når man er på lang protokoll? Kan man begynne på dag 20 den første syklusen etter IVF syklusen eller må man hoppe over en hel syklus før man starter på dag 20 på syklus nr. 2?
 
Det håper virkelig jeg også at vi kan gå rett på neste syklus ved Porsgrunn, det står et eller annet tror jeg å ringe første mens, det er jo ca. en måned siden sprøytene så jeg håper at dette stemmer.
 
ORIGINAL: ElinR

kan ikke påska komme snart da ????? [:D][:D][:D]
samme sier eg[:D] veeeeenter på påska her og[;)]
 
i bergen er det forresten 3 mnd ventetid før en får begynne på fryseforsøk eller nytt ivf-forsøk[8|]
 
Det var godt å høre at det er ulik praksis rundt omkring, det jeg mener med det er rett og slett at jeg ikke er tullete i hodet. Mente Porsgrunn sa at vi kan begynne rett på jeg også, men så begynte jeg å tvile, ettersom andre befaler 2-3 mens i mellom. Jeg kjønner jo at det kan være en fordel å ha en liten hvile periode fra medisinene, blir jo litt sliten av dette da, men på den andre siden er jeg fornøyd med at jeg mest sansynelig kan gå rett på, det var den aldern igjen da[&:]
 
 
Back
Topp