Ny på dette her….. men hvor raskt øker denne frem mot EL? Med denne streken i dag, når tror dere EL forventes å komme sånn cirka? Om det går an å svare på….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner Prøver en ny test i morgen jeg da for å sammenligne. Har null erfaring med EL-testerDet er umulig å si. Jeg kan ha slike streker når som helst i syklusen. Og jeg har en kort topp, så kan gå fra en slik strek til veldig positiv og tilbake til slik strek iløpet av 4-5 timer. Er derfor det er lurt å teste flere ganger for dagen de dagene man forventer eggløsning.
Hvor i syklusen din er du da? Har du en regelmessig syklus?Skjønner Prøver en ny test i morgen jeg da for å sammenligne. Har null erfaring med EL-tester
Har hatt regelmessig syklus, men vært litt kluss etter abort i mars, men hååååååper den er stabilisert nå. Isåfall er egentlig forventet eggløsning ca på mandag, så jeg får teste litt frem til detHvor i syklusen din er du da? Har du en regelmessig syklus?
Da krysser jeg fingrene for positiv test på søndag. Er alltid litt spennende å følge med. Jeg kjenner når jeg har eggløsning, men tester allikevel bare for å ha 100% kontrollHar hatt regelmessig syklus, men vært litt kluss etter abort i mars, men hååååååper den er stabilisert nå. Isåfall er egentlig forventet eggløsning ca på mandag, så jeg får teste litt frem til det
Pleier å kjenne det sånn delvis jeg også, men har gjerne EL-smerter i noen dager, så det er ikke helt å belage seg på Blir spennende å se testen i forhold til hva jeg tror….Da krysser jeg fingrene for positiv test på søndag. Er alltid litt spennende å følge med. Jeg kjenner når jeg har eggløsning, men tester allikevel bare for å ha 100% kontroll
Om du ikke bruker appen Premom allerede er den fin til å legge inn EL-tester. Da får en en enkel oversikt over testeneLitt sterkere i dag….
Vis vedlegget 439448