Hvor raskt øker strek på EL-test?

Solstråla2024

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Ny på dette her….. men hvor raskt øker denne frem mot EL? Med denne streken i dag, når tror dere EL forventes å komme sånn cirka? Om det går an å svare på…. :scratch
IMG_1399.jpeg
 
Det er umulig å si. Jeg kan ha slike streker når som helst i syklusen. Og jeg har en kort topp, så kan gå fra en slik strek til veldig positiv og tilbake til slik strek iløpet av 4-5 timer. Er derfor det er lurt å teste flere ganger for dagen de dagene man forventer eggløsning.
 
Det er umulig å si. Jeg kan ha slike streker når som helst i syklusen. Og jeg har en kort topp, så kan gå fra en slik strek til veldig positiv og tilbake til slik strek iløpet av 4-5 timer. Er derfor det er lurt å teste flere ganger for dagen de dagene man forventer eggløsning.
Skjønner :) Prøver en ny test i morgen jeg da for å sammenligne. Har null erfaring med EL-tester :)
 
Har hatt regelmessig syklus, men vært litt kluss etter abort i mars, men hååååååper den er stabilisert nå. Isåfall er egentlig forventet eggløsning ca på mandag, så jeg får teste litt frem til det :)
Da krysser jeg fingrene for positiv test på søndag. Er alltid litt spennende å følge med. Jeg kjenner når jeg har eggløsning, men tester allikevel bare for å ha 100% kontroll :bag:
 
Da krysser jeg fingrene for positiv test på søndag. Er alltid litt spennende å følge med. Jeg kjenner når jeg har eggløsning, men tester allikevel bare for å ha 100% kontroll :bag:
Pleier å kjenne det sånn delvis jeg også, men har gjerne EL-smerter i noen dager, så det er ikke helt å belage seg på :) Blir spennende å se testen i forhold til hva jeg tror….
 
De kan endres på et par timer . Slenger ved noen sykluser fra meg , så kan du se hvordan streken endrer seg :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_7406.jpeg
    IMG_7406.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 30
  • IMG_7407.jpeg
    IMG_7407.jpeg
    1.023,7 KB · Visninger: 30
  • IMG_7408.jpeg
    IMG_7408.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 28
Back
Topp