hvor pleier dere..

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
handle ?
selv har jeg finni ut at f eks rema1000 er genialt.. BILLIG og god mat :D..
Mega er svindyrt :/ rart det skal være sånn forskjell fra butikk til butikk :)

Rema 1000 forever!![:D]

stort sett rema.
men hender jeg er innom ica, spar,kiwi,meny og prix.

storhandel skjer i Sverige eller på Rema 1000. men småhandling kan skje på Rimi eller Kiwi også, siden det er nærmest

Rema 1000[:)]

Bunnpris (first price)
Rema. Som nu har komment med famile middag for under 100 lappen [:D] Genialt

jaa rema 1000 er best.. jeg får sjokk hver gang jeg ser hvor lite det blir.. handler liksom 4 fulle bæreposer for 800 kr og sånn jo.. som hade sikkert kosta opptil det dobbelte på mega f eks.. 

Coop Obs.

Vi handler en gang i uka og det er en svær butikk med alt vi trenger, pluss en del tilbud.

Varierer nok fra rema til rema, men de rema-butikkene her i nærheten er nesten alltid utsolgt for noe, så da må vi alltid innom flere steder, pluss at utvalget ofte er så dårlig. Handla på rema før, men skifta butikk på grunn av dette da vi begynte å handle en gang i uka i stedet for 4-5 ganger.

Vi lager liste over hva vi skal ha til middag den kommende uka da, så sparer jo penger på det viset, men sånn generelt synes jeg det er greit å kjøpe den maten vi har lyst på - litt hverdagsluksus vil vi unne oss [:)][:)]

Handler for rundt tusen kr. i uka, noen ganger mindre.

vi handler stortsett bare på rema100, ellers handler vi på coop mega eller spar når de har noe på tilbud som vi bruker mye av.

Vi pleier å handle på Mega elle Meny hvis vi har sånne små handlekjøp.. Ellers pleier vi dra på Obs eller Rema..[:)]

Vi har ingen fast butikk, blir Kiwi, Rema og Bunnpris for forskjellige grunner. Sparer mer på å sette opp handleliste og følge med på tilbud, Bunnpris har hatt mange gode tilbud i det siste.

ORIGINAL: *Vindrua*

Rema 1000 forever!![:D]

Rema og Kiwi.
Skal jeg ha noe i ferskvaredisk, reiser jeg til Meny.

Sparkjøp - fordi det er nærbutikken rett borti veien, rett ved bussholdeplassen når vi kommer hjem.
Kiwi - fordi de ligger mellom barnehagen og jobb, og jeg pleier å plukke med meg frokost og kanskje noe snacks der, noen ganger bleier til bhg osv.
Meny - fordi det ligger ikke så alt for langt unna, samt at jeg digger utvalget, og liker å ta en skikkelig handletur (så mye det nå blir når man bare er mor og barn og har en barnevogn å drasse på [;)]) på lørdag, når jeg har tid - få tak i litt god roastbiff, lekkert brød, cookies som nesten ikke selges andre steder osv. [:)]

REMA 1000!![:D] jobber jo forsåvidt også der så[8D]

Ica Supermarked, og har vi glemt noe handler vi det på den lokale jokern (den har btw supert utvalg til å være så liten) [:D]

Prix - for da får vi brukt medlemskortet.. [:D] Men handler IKKE på coop marked/mega for de er dyr....
Ellers blir det av og til Rema1000...

Etter å ha hørt på BV damene i en tidligere tråd, så storhandler jeg nå på Rema 1000[;)] Like overrasket hver gang over hvor billig det blir!

Handler ikke noe kjøtt i Norge.. storhandler 1 gang i mnd i Sverige.. og da kjøper vi kjøttet der.

Hender at jeg også innimellom handler på Meny.. pga at jeg liker first price hvitløksbaguettene.. samt kyllingfilèen[:D] og som oftes så har Meny også bra tilbud på enkelte varer

Ica og Meny-fordi jeg elsker kvalitetsmat[:D]

Back
Topp