Hvor plassere senga?

Ida123

Elsker forumet
Vi skal plassere sprinkelsenga på soverommet nå, men hvor? Jeg ligger på siden nærmest vindu men lurer på om det kan bli for trekkfult på babyen? Er bedre å ha senga på andre siden, lengst vekk fra vindu? Har ikke så stort soverom så det blir ganske trangt uansett..

Hvor har dere plassert den?

vi har ganske lite soverom vi og.. å jeg ligger også på siden av vinuet,
vi plasserte den på enden av senga vi.
men han fikk eget rom når han var 2 uker, (på siden av soverommet vårt da)[:)]
da begynte han å sove lenger også, hele natten.[:)]

håper du finner en løsning. [;)]

inntil senga lengst bort fra vindu.....[:D]

vi byttet plass i senga slik at jeg lå lengst vekk i fra vinduet og så hadde jeg senga ved min side.
Har beholdt sengeplassene (byttet ikke tilbake) så senga til babyen blir stående på samme plass denne gang også!

Tusen takk for svar![:D] Da blir det nok til at sambo og jeg bytter plass! Bare håper jeg
klarer å sove på den siden da, hehe[;)]

Vi skal også bytte senge-side da babyen kommer, slik at jeg kan han ham ved siden av meg (+ unngå trekk på den lille) [:)]

Hehe...føler meg som den eneste som ikke er kommet til akkurat det punktet[8D] Har ikke fått skrudd sammens senga ennå...fordi man trodde jo at samboer kanskje skulle fått laget vugga...han ønsker det nemlig sånn...meeen pga dårlig råd så ser det litt vanskelig ut for øyeblikket[&:]

Men vi har såpass GEDIGENT soverom så akkurat den delen er bestemt at senga skal stå i fotenden...[:)]

Back
Topp