Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi har en egen feriekonto der vi sparer sammenDer går også det vi får av Trumf! Har nok veldig varierende forbruk når vi skal på ferie, alt etter hvor vi drar. Passer alltid på å ikke bruke mer enn vi har spart, og så er det jo ikke slik at vi MÅ bruke opp alt vi har tenkt at vi kan bruke.
I år har vi ikke planlagt å reise vekk på ferie pga knøttet som kommer i august. Gjerne like greit, siden Corona snur verden på hodet
Samme konto blir også brukt hvis vi skal kose oss litt ekstra hjemmeVi har en egen konto for alt det kjedelige vi må spare til
Redigert: Bruker ca. 5000 kr pr uke på oss to, pluss evt. flybilletter og hotell.
Huff, det hadde i så fall ikke vært positivtleste først at «der går også pengene vi får av Trump» og begynte å lure hvorfor dere fikk penger av han![]()
For en klovn!Vi hadde bestilt oss dk-tur nå i mars, som utgår. Tenkte en tur til dk i sommerferien vår, men jammen vet ikke jeg heller om jeg får ferieVet faktisk ikke. I år har vi heldigvis ikke bestilt oss noe ferie. Glad for det nå for å si det sånn. Ikke sikkert jeg får ferie heller.