Hvor og når ble spiren unnfanget?

M

Moderator Marte

Guest
Har du full oversikt over syklusen din og når dere "hoppet i høyet"? ;) :p
Vet du ca når og hvor spiren ble unnfanget?
 
Jepp, natt til 15. Desember når jeg kom hjem fra julebord.:hilarious: Haha! ;)
 
24. Desember - i finstasen, rett før vi skulle dra hjemmefra og feire jul med familiene våre:hilarious:
 
På sofaen?? :eek: jeg er redd for kroppsvesker der folk skal sitte :laughing001
Har ikke peiling siden jeg egentlig ikke vet hvor langt jeg er på vei og vi hopper i høyet flere ganger i uken uansett:confused005
 
Julaften, vi var hjemme hos foreldrene mine.. skal ikke nevne hvor:hilarious: har man el så har man el:bag:
 
Babyen ble unnfanget på St.Olavs hospital ;) Hadde uttak 10 desember og innsett 13 desember. Så da skjedde vel befruktningen 10 desember.
 
I romjula ca 27 desember:smiley-bounce012hjemme i senga :taunt014
 
Samme som oss da :p når har du beregnet deg til termin? :D

:p Vet du, jeg har prøvd x-antall terminkalkulatorer (har lenger syklus enn 28 dager) og har kommet frem til mye forkjelllg. Tempet siste syklus. Tror jeg har kommet frem til 9. september :joyful: du da?
 
Enten natt til 30 i senga eller seint på kvelden /natt til 31 kalkulator sier rundt 29
 
:p Vet du, jeg har prøvd x-antall terminkalkulatorer (har lenger syklus enn 28 dager) og har kommet frem til mye forkjelllg. Tempet siste syklus. Tror jeg har kommet frem til 9. september :joyful: du da?
Herlig! :p Er ikke lett. Min syklus hopper mellom 21-28. Snittet er 25, så endte med termin 14 :D blir spennende å se.
 
Back
Topp