Hvor og hvordan traff du din bedre halvdel?

Vi møttes via samme hobby. Noen andre som driver med hobbyen arrangerte et treff og der så vi hverandre første gang.
Var venner er godt år før ting skjedde,men da gikk det fort.
Kjærester ett år, forlovet nesten ett år. Gravid tre måneder senere og nesten ettårsdagen etter vielsen kom junior. Og nå 14 mndr etter venter hi nr to

Møtte min kjære på blinddate! En god venninne av meg og samboeren hennes spleiset oss en kveld vi "tilfedigvis" var på byen samtidig :p Jeg ante ingenting på forhånd og fikk mildt sagt panikk! Men jeg syntes han var utrolig kjekk og falt pladask nesten med en gang.. 3 år siden nå <3

Møtte min kjære på blinddate! En god venninne av meg og samboeren hennes spleiset oss en kveld vi "tilfedigvis" var på byen samtidig :p Jeg ante ingenting på forhånd og fikk mildt sagt panikk! Men jeg syntes han var utrolig kjekk og falt pladask nesten med en gang.. 3 år siden nå <3

Så utrolig koselig! Det beste er jo når det er totalt uventet :Heartred

På Facebook ganske tilfeldig, for 10
År siden han bodde på motsatt side av landet. Møttes i desember, jeg solgte hus, sluttet på studier og i jobb, og flyttet til ham i februar. Sånn kan det gå :bookworm:

Vi møttes på bygdefest natt til min 17årsdag♡

Last edited:
Vi møtte hverandre på røykehjørnet på videregående vg1 x) han var der pga noen andre røyket og gjorde det ikke selv, men jeg røyket på den tiden. Så mistet vi kontakt noen år, og begynte å trene sammen i 2014, så utviklet vennskapet seg til noe mer. ❤️

Vi ble kjent på Møteplassen for ca 3 år siden.

Vekslet mange meldinger før vi endelig dro på date.

Han var alt jeg kunne drømme om, og det er han enda. :Heartred

Gjennom daværende jobb. Så han, sa «han der skal jeg bli gammel med!».
Møttes dagen etterpå igjen og har siden vært sammen. Det var i 2006:Heartred

Litt samme story som trådstarter, vi møttes på sukker.no :laughing002 jeg hadde akkurat flytte hjem etter studiene og var egentlig nesten klar for å flytte til Nord - Norge om drømmejobben skulle dukke opp der. Men, så snakket jeg da med han og det viste seg at han bodde i hjembygda mi (som er relativ liten, 3000 innbyggere), men han var fra et sted litt utenfor, så jeg ante ikke hvem han var. Jeg fikk litt angst for å treffe han på butikken eller lignende, men endte til slutt på middag hos han. Viste seg at moren hans hadde hytte på akkurat samme sted som moren min har hytte (i en bitte liten bygd). Såå det året shutlet vi mellom hyttene på julemiddager og kaffebesøk :laughing002

Jeg var separert, var på byen. Hadde det bare sååå gøy den sommeren. Jeg tok ingenting spesielt seriøst. Det var mange flørter. Måtte ta igjen for mange år i et forhold som var mer som et fangenskap!
Så jeg var ute på byen med noen venner. Å fikk øye på en fyr, han så veldig gøyal ut! Han hadde masse hår han hadde lagt bakover med voks, snurrebart og skikkelig gubbesko :hilarious: Å da han åpna kjeften hørte jeg Nordlands dialekta. Gutta jeg var med ville ikke si hva han het. Å jeg satte i gang med en ganske intens jakt på denne fyrens navn. Da han fordufta ganske kjapt.
Det endte med at vi havna på en liten grillkveld hos en felles kamerat noen uker senere. Å jeg fant ut navnet hans.
Prøvde å legge han til på Fb, men siden han trodde jeg holdt på med en kamerat av han. Så godkjente han meg ikke med en gang. Men en kveld så hadde han gjort det. Å der begynte det med skriving, så besøkte jeg han. Å nå er det 5 år siden å vi har unge 3 og 4 på vei :pp

Hos kjæresten til ei venninne for snart 15 år siden, på lanxsmile9 vi har vært sammen siden da:Heartred

Vi møttes gjennom en felles venn som egentlig likte meg, men så klaffa det heller med kompisen :)

Min søster og hennes type spleiset oss sammen. De holdt på lenge, han var i et vanskelig forhold, og jeg surret rundt. Endelig så fikk de til at vi møttes, og etter den kvelden tenkte jeg mye på han og ikke han jeg var sammen med, samme gjorde også han, og pga det klarte han å gjøre det slutt med hun var sammen med(uten at jeg visste det) så ble vi venner på fb etterhvert. Møttes igjen, pratet masse sammen dagen derpå. Han ble ganske full på den festen, men tidligere på den kvelden før den største festen begynte, kom han med en bukett med roser, da smeltet mitt hjerte enda mer. Var ikke mange ukene etterpå som vi var kjærester, i dag har vi snart vært sammen i 4år,gift i snart 1år og en sønn sammen på snart 3år.det er mannen med stor M i mitt liv:hug003:love7:love7

Back
Topp