tolilla
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Vi møttes via samme hobby. Noen andre som driver med hobbyen arrangerte et treff og der så vi hverandre første gang.
Var venner er godt år før ting skjedde,men da gikk det fort.
Kjærester ett år, forlovet nesten ett år. Gravid tre måneder senere og nesten ettårsdagen etter vielsen kom junior. Og nå 14 mndr etter venter hi nr to
Var venner er godt år før ting skjedde,men da gikk det fort.
Kjærester ett år, forlovet nesten ett år. Gravid tre måneder senere og nesten ettårsdagen etter vielsen kom junior. Og nå 14 mndr etter venter hi nr to

jeg hadde akkurat flytte hjem etter studiene og var egentlig nesten klar for å flytte til Nord - Norge om drømmejobben skulle dukke opp der. Men, så snakket jeg da med han og det viste seg at han bodde i hjembygda mi (som er relativ liten, 3000 innbyggere), men han var fra et sted litt utenfor, så jeg ante ikke hvem han var. Jeg fikk litt angst for å treffe han på butikken eller lignende, men endte til slutt på middag hos han. Viste seg at moren hans hadde hytte på akkurat samme sted som moren min har hytte (i en bitte liten bygd). Såå det året shutlet vi mellom hyttene på julemiddager og kaffebesøk
Å da han åpna kjeften hørte jeg Nordlands dialekta. Gutta jeg var med ville ikke si hva han het. Å jeg satte i gang med en ganske intens jakt på denne fyrens navn. Da han fordufta ganske kjapt. 
vi har vært sammen siden da