Hvor og hvordan traff du din bedre halvdel?

Nette85

Glad i forumet
Himmelbarn
Julibarna 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Kjekt å bli litt kjent med ikke bare hverandre, men også med den medsammensvorne :)

Selv møtte jeg mannen i mitt liv på Tinder for 2,5 år siden :love7 Vi drev med regelemssig dating i en måned, før jeg tok motet til meg og sa til ham at jeg ønsket meg en kjæreste til bursdagen min, en fuktig lørdagskveld. Jeg fikk bursdagsønsket mitt oppfylt, og resten er historie :Heartred

Vi snakka sammen for første gang på en felles chatteside, for altfor mange år siden, deretter gikk det over i msn før vi fant ut vi skulle møtes og se film, da var jeg 15 og han 20, hele 12 år siden :eek::rolleyes:❤️

Jeg møtte samboeren min første gang ute på byen for 15 år siden, dro hjem til han på Narchpiel. Endel flørting den sommeren, jeg ønsket forhold og han hadde nettopp kommet ut av ett. Jeg gadd ikke vente ung og bestemt som jeg var fant jeg en annen (som ALDRI kunne måle seg med samboeren..) det endte i brudd etter nesten 1år, 1mnd senere møtte jeg samboeren igjen og resten er historie :Heartbigred

Møtte mannen på bursdagsfest hos en felles venninne. Vi var venner i 6. måneder før jeg skjønte at han var forelsket i meg, og siden har det vært oss to. Det er nå 12,5 år siden, og vi har vært gift i 5 av de :love7

Møtte manne i fadderuken på skolen eg gikk på. Men var først et halvtår seinere vi fant tonen for eg hang en del med de han bodde i kolektiv med. Resten er i historie.

Møtte manne i fadderuken på skolen eg gikk på. Men var først et halvtår seinere vi fant tonen for eg hang en del med de han bodde i kolektiv med. Resten er i historie.
Møtte også mannen i fadderuka på universitetet høsten for sju år siden:) Var venner i over et år før vi ble kjærester. Har vært gift i snart tre år nå.

Jeg traff mannen min på en benk i di sene nattetimer, mens venninnene mine var å kjøpte mat. Inviterte han og kompisen hans med på nach hos meg i håp om å spleise han med bestevenninna mi, men det var ikke hans plan [emoji23] han bodde i en annen landsdel og jobbet på båt, så vi møttes ikke så ofte i starten, men etter 6mnd var vi blitt kjærester, det er 6 år siden nå, vi har vært gift i litt over ett år[emoji173]️

Så han på fest første gangen:p kom mer i prat på msn;)

Var litt full og hadde nettopp blir ferdig med et kort og useriøst forhold. Satt og og klagde over at det ikke fantes normale single menn igjen. Hun ene som satt der som jeg hadde møtt noen ganger før sa "vent litt, jeg tror jeg har en". Hun ringte og han dukket opp. Han var edru, men lot seg sjarmere og kjørte meg hjem. Det ble en date etter det som varte fra fredag ettermiddag til mandag morgen og siden det har vi vært sammen i 7 år og gift i 4 av de.

Last edited:
One night stand for ca 10 år siden :P Vi bare kutta ikke etter ONS :P

Vi gikk faktisk på samme barneskole og ungdomsskole, så jeg har nesten alltid visst hvem han var men ikke kjent han. Bestevennen min var sammen med søskenbarnet hans så da hørte jeg litt om han. Så var vi på samme fest og ble med hverandre hjem av og til, i noen år :) Det ble en periode hvor vi var veldig mye ilag. Jeg var veldig redd for å få følelser, for vi hadde jo hatt den praten om at vi bare skulle være venner helt i begynnelsen. Men det ble etterhvert veldig tydelig at han hadde følelser for meg og jeg kunne jo ikke nekte for det samme tilbake <3

Vi møtes for snart 11 år siden. Blind date, min venninne som spleiset oss. Han er fra en annen landsdel og var her på Østlandet i Garden. Holdt ut avstandsforhold i fire år før vi flyttet sammen :) giftet oss for halvannen måned siden ♡

Vi møttes på jobb i utlandet.
Første gangen så han meg, men jeg ikke han. 6mnd senere var vi på en annen jobb i utlandet. Jeg la merke til han med ei gang. Så utrolig kjekk!!!! :) litt over 5 år siden, og synes han er like kjekk!! <3

I utlandet :) Han skulle bare være en sommerflørt :hilarious: Etter mye reising frem og tilbake mellom landene er vi nå 8 år senere gift og har 1 barn :Heartred

Back
Topp