hvor og hvem??

ORIGINAL: zaline

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: zaline

Hei![:)]

Bor i Bergen, har tre barn på 13 år, 11 år og 3 mnd, er hjemme i mammapermisjon fra HiB (kjempegøy å være student ved høgskolen!). Er 32 år i følge kalenderen, men får meg liksom ikke til å tro på det[;)]




hehe, nei kalenderen skal man ikke stole på alltid[;)]
hva studerer du da?? er jo samme skolen jeg forhåpentligvis skal til!


Førskolelærer, er halvveis i utdannelsen[:)]
Hva skal du søke på?

hmm..da går du kanskje sammen med ei venninde av meg..Susanne, også sunnmøring;) hehe..hun holder på med andre året nå..

Jeg skal søke på allmenlærer jeg![:D]
 
ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: Heijdii

Hellu..![:D]

Jeg er fra BERGEN, har en nydelig sønn på 21 mnd... [:D]
er hjemmeværende at the moment, begynner på skolen til høsten.. gleder meg !!!
er 21 år gammal.. vetle voksen som de kaller meg![8D][:D]



Hvilken skole skal du begynne på da??[:)]


Skal nok gå videregående!![:D]


aha! fra begynnelsen? eller ta opp igjen?? jeg har heldigvis bare en eksamen igjen før jeg kan si meg ferdig med vgs!![:D]


Skal opp noen fag på barne og ungdomsarbeider.. egentlig har eg bare eksamen, hehe..
menne vil ha litt bedre karakterer slik at eg kan evt fortsette utdanning senere![:)]


ja det kan jo være ganske lurt det! har hørt flere venniner som sier at utdanninga deres(barne og ungdomsarb) ikke betyr noe i bhg, blir ikke prioritert..så kan være greit å kunne gå videre om det trengs..


Her betyr det mye, de tar folk med utdanning framfor ikke utdanning.. hehe
men kan jo jobbe med så mye, trenger jo ikke å være bhg..![:)]
men blir nok mer utdanning etterhvert, akkurat no orker eg ikke tanken på 4-5 år på skole, hehe


jamen det er jo bra!! så slipper du å tenke på det! nei tok meg tre år før jeg ble klar for skole igjen:P


Hehe, skjønner eg godt.. skole e noe herk, mildt sagt![8D][:D]
men blir godt å komme i gang igjen, slik at eg kan få litt mer penger.. det gjør at eg får motivasjon, hehehe
 
Jeg er 21 år og har en skjønn gutt på 8 mnd [:)] flytter om litt til Drammen..Skal begynne på hibu til høsten, statsvitenskap..
 
Hei [:)]
Bor i Tromsø,e 32 år og har 2 jenter på 2 år og snart 11 år [:)]
 
ORIGINAL: zaline

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: zaline

ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: zaline

Hei![:)]

Bor i Bergen, har tre barn på 13 år, 11 år og 3 mnd, er hjemme i mammapermisjon fra HiB (kjempegøy å være student ved høgskolen!). Er 32 år i følge kalenderen, men får meg liksom ikke til å tro på det[;)]




hehe, nei kalenderen skal man ikke stole på alltid[;)]
hva studerer du da?? er jo samme skolen jeg forhåpentligvis skal til!


Førskolelærer, er halvveis i utdannelsen[:)]
Hva skal du søke på?

hmm..da går du kanskje sammen med ei venninde av meg..Susanne, også sunnmøring;) hehe..hun holder på med andre året nå..

Jeg skal søke på allmenlærer jeg![:D]


Jeg kommer i klasse med noen som går i første nå, pga jeg ikke er ferdig med permisjonen før 2011. (Siden jeg hoppet av i andre semester må jeg begynne igjen i andre semester, og småen er bare 3 mnd nå, så det er alt for tidlig å begynne igjen enda[:)]) Men vi er jo på samme bygget alle sammen, så kommer du inn sees vi nok der en eller annen gang[;)]


aha! ja vi sees nok sikkert da! håper det er like gøy i bergen som jeg tror det er!;P
 
ORIGINAL: Nesing

Er .. år og har min nydelige gutt på snart tre år! Bor i Oslo i egen leilighet (dvs bor sammen med min mor ettersom vi har kjøpt stor leilighet sammen. Kan ikke bo alene da jeg har handikap samt er diabetiker). Har to utdannelser bak meg (fysio og medisin), men kan ikke bruke noen av dem da jeg er 100 % varig arbeidsufør etter en feiloperasjon. 


Huff, det må være vanskelig.. men du skal si du er flink uansett!![:)][:)]
 
Jeg er 29 år og er mamma til en jente på 3 år. Er fra Oslo, men flyttet til Halden for å studere til førskolelærer. Til våren er jeg ferdig HURRA og da flytter vi tilbake til Oslo[:D]
 
Jente 24, 3 gutter på 18mnd, 3år og 7.... Travelt men kjekt,

er for tiden hjemmeværende, men skole til høsten [:D]

Er forresten fra Bergen by
 
Bor like utenfor Hamar
Har en sønn som blir 4 år i januar
Vært alene i ca 2 år nå og stortrives med det!!!
Jobber full tid i bank, og savner studenttilværelsen..........
 
Er 34, bor alene med gutten min på snart 2 1/2 i Oslo (utkanten). [:)]
Har litt variert utdannelse - engelsk, media og IT - og jobber som konsulent i et departement. (Hvilket er en fancy måte å si "sitter på forværelse" på. [:D])
Vært alene siden Jr. var 8 mnd, er separert og snart skilt. [:)]
 
Heisann.
Jente på 28, alenemor til ei vakker prinsesse på 3,5 år[:)] Bor i Nordland
 
Jeg er 21 år fra bergen med en gutt på snart 3.
går deltid på sykepleien og er hjemmeværende med småen samtidig
 
Er 23 år og fra Bergen[:)]
Har en sønn på 4 år og studerer på NLA lærerhøgskolen. Neste vår er jeg ferdig utdannet førskolelærer[:D]
 
ORIGINAL: paraplypiken

ORIGINAL: jordbaer

Jeg skal søke på allmenlærer jeg![:D]


Jeg går allmennlærer på hib! Veldig gøy [:D]



ja jeg håper det blir gøy!! har tatt meg lang tid å bestemme meg for det men nå er jeg så skråsikker at det blir DEN nedturen om det ikke er noe særlig[8D] hvor langt har du kommet da??
 
ORIGINAL: Draw

Mange fra Oslo og Bergen her, virka det som [:)]


ja det har jeg også merka meg![8D]
 
Jeg er 22 år, bor i bærum.. Er mamman til Mathias på snart 4 år.. Jobber på nærsenteret her vi bor og har vært alene med god gutten min i litt over 2år nå[:)]
 
ORIGINAL: Draw

Mange fra Oslo og Bergen her, virka det som [:)]


Ja, du ser at du må komme til Bergen![:D]
 
Jeg er 29 år og alene med gutten min på snart 9 måneder... Bor og jobber (for tiden i permisjon) i Trondheim! ENDELIG EN TRØNDER hørte jeg alle rope nå!! [8D]
 
ORIGINAL: snap

Jeg er 29 år og alene med gutten min på snart 9 måneder... Bor og jobber (for tiden i permisjon) i Trondheim! ENDELIG EN TRØNDER hørte jeg alle rope nå!! [8D]


haha[8D]
er det veldig kaldt oppi trondheim nå??? er det godt brøyta??[8D]
skal dit på mandag og vet ikke helt hva vi skal ta med oss[8D]
 
ORIGINAL: jordbaer

ORIGINAL: snap

Jeg er 29 år og alene med gutten min på snart 9 måneder... Bor og jobber (for tiden i permisjon) i Trondheim! ENDELIG EN TRØNDER hørte jeg alle rope nå!! [8D]


haha[8D]
er det veldig kaldt oppi trondheim nå??? er det godt brøyta??[8D]
skal dit på mandag og vet ikke helt hva vi skal ta med oss[8D]


Her var det -10 grader idag, men det skal visst bli mildere over helga [:)]
Brøyta ganske bra rundt meg iallefall [;)] Vet ikke hvordan det er med resten av byen da [8D]
 
Back
Topp