Hvor ofte?

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hvor ofte er dere til kontroll hos lege / jordmor?
Jeg synes liksom det virker som om dere er mye oftere enn meg..
Jeg er nå i uke31. Sist jeg var hos lege var for 3uker siden. Skal til jordmor i morgen, og da er det 2uker til legetimen igjen. Trodde liksom det skulle være hver uke jeg sånn på slutten? Jeg har f.eks ikke peiling på hvilken vei babyn ligger. Trodde det var en fordel nå jeg.. I prinsippet så kan vi jo føde når som helst nå liksom, selv om sannsynligheten kanskje er liten for det. Men allikevel..

Hvordan opplegg har dere fra uke 30 og ut?

Var sist gang i uke 32, skal tilbake i uke 36, 38 og 40.

Sist jeg var hos jordmor, var den 16.6 uke 30. Så har jeg fått fire ganger til fram til termin (28.8). Ca annenhver uke.. Så skal jeg to ganger til legen min for sjekk og blod prøver for Reshus - (uke 32 og 36)

skal til en kontroll i uke 34(på tirsdag), også blir hver 14. dag etter det. Tror nok det bare er ved litt spesielle tilfeller det er hver uke

Eg har og vært på kontroll 1 gang i mnd, og etter uke 32-34 så meiner eg at eg begynner kvar 2. uke. Er spent på å få vite om lille mann har snudd seg[:D]

Jeg har vært der en gang i mnd, er i uke 32 nå, skal til jordmor på torsdag og etter det er det 2,5 uker mellom hver gang. På slutten skal jeg gå hver uke...

HEI
Siden je fikk vite at je var Gravid så har je hvert  3 ganger på kontroll men det er fordi je er så langt uti svangerskapet.Fikk vite den !5 juni at je er 7 månd på vei.Skal på  ultralyd igjen d på fredag. Så blir det hver 14 dag til je skal føde etter som je skjønte på jordmora.

Back
Topp